Gå til innhold

Tromsø Paden

Gjest Slettet+8713

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8713

I disse dager lanserer noen studenter et nettbrett i Tromsø.

Brettet og spesifikasjonene kan dere lese om her.

Jula har også et brett som ligner utrolig mye på det brettet, men mye rimeligere her.

Det jeg lurer på er om de studentene bare brander om Jula sine produkt for å spe på stipendet, eller er det virkelig noe bak visjonene med å starte en bedrift i Tromsø som lager nettbrett?

Hvilket produkt ville Dere valgt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke dra lenger enn til nærmeste Europris-butikk for å finne et tilsvarende 7" nettbrett til kr 899.

Sikkert fint for unger, og den lave oppløsningen gjør at det passer de fleste spill laget for Android-mobiler.

For voksent bruk er det vanskelig for dem å konkurrere med Nexus 7, bortsett fra at Nexus 7 med 3G ikke er lansert i Norge ennå.

Lenke til kommentar

Ser de krever at hvis man benytter seg av angreretten må man levere produktet tilbake i uåpnet original-emballasje, det burde de fikse. Men det trenger ikke bety noe, flust av slike feil overalt.

Interessant og sett en test, før man advarer mot det. Alle fortjener en sjanse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Jeg har enda ikke sett noen plass hvorfor jeg skal velge det brettet fremfor noe annet billigbrett. Ingenting konkret, bare politiske standpunkt slikt som lokal design og produksjon. Spesialvalgte komponenter uten at det fortelles om hvilke komponenter eller hvorfor de er spesielle. Det eneste jeg kan se er at det er utviklet for norske forhold. Det må jo bety at det er garantert å virke i minusgrader.

Venter spent på den første testen og en uavhengig analyse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...