Joachim_F Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Oppfølgeren til The Book of Unwritten Tales er rett rundt hjørnet. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Tror ikke vi fikk en anmeldelse av det første spillet - kan vi forvente en vurdering av oppfølgeren? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Eneren fikk 8/10 i en slags samleanmeldelse av flere forskjellige spill. Anbefaler denne anmeldelsen for å finne ut om originalen er noe for deg: http://www.adventuregamers.com/articles/view/18201 Fantastisk at dette endelig kommer ut på engelsk. Book of Unwritten Tales er et av de beste eventyrspillene vi har sett de senere årene, og det beste eventyrspillet som har kommet fra Tyskland. Mitt favorittspill i fjor. Satser på at oppfølgeren kommer på GOG. Steam får ikke en krone av meg etter Wadjet Eye-skandalen. Endret 16. november 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Kanskje det første spillet kommer på tilbud da ? Har lenge tenkt på å kjøpe det, men det har liksom aldri blitt til det. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Endelig! Har ventet på dette. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Synd spillet er basert rundt den minst interessane karakteren fra første spillet. Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Wadjet Eye-skandalen Unnskyld min uvitenhet, men hvilken skandale var dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå