TMB Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Pepperoni har blitt dårligere enn den var, men er fremdeles knallgod. For ikke så lenge siden la de på mer pepperoni - men fjernet noe av osten. Så skrudde de opp prisen til tross for at nettovekten ble lavere. Logikk nei... Endret 25. november 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Nå har jo også Grandiosa pizza med peperoni nesten blitt fjernet fra hyllene. Ikke missforstå! Grandiosa med peperoni finnes fortsatt, men før fantes det i flere butikker osv. Det syntes jeg er synd i og med at jeg elsket Grandiosa med peperoni. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Mild Taco som var digg da.. Nå er det kjøttdeig & løk som gjelder. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Grandiosa orginal er i hvert fall ikke noe tess! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Pepperoni har blitt dårligere enn den var, men er fremdeles knallgod. For ikke så lenge siden la de på mer pepperoni - men fjernet noe av osten. Så skrudde de opp prisen til tross for at nettovekten ble lavere. Logikk nei... +1 for knall god observasjon... Mild Taco som var digg da.. Nå er det kjøttdeig & løk som gjelder. eller nacho? Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Nå har jo også Grandiosa pizza med peperoni nesten blitt fjernet fra hyllene. Ikke missforstå! Grandiosa med peperoni finnes fortsatt, men før fantes det i flere butikker osv. Det syntes jeg er synd i og med at jeg elsket Grandiosa med peperoni. kjøttdeig og løk har blitt mye bedre syns jeg. og jeg liker den med pepperoni også svært godt men dette med ost og pepperoni varierer veldig fra butikk til butikk. Siden det masseprodusert av maskiner så blir det store variasjoner så da er du kanskje uheldig. Prøv å kjenn litt på pappen når du handler pizza. Det liker jeg å gjøre men liker ikke at noen ser meg da men vi vil jo ha den beste pizzaen. Derfor syns jeg også det var ekkelt å gå i butikken en periode foridi jeg studerte varene før jeg kjøpte fordi jeg ville ha det beste fordi kvaliteten på varer i butikken varerer egentlig svært mye. Etter jeg slutta å se så mye på varene så har jeg i stedet for begynt å irritere meg mer over dårlige produkter så jeg vet ikke hva som er best lenger.... :S OMG Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Har ikke kjøttdeig og løk versjonen av Grandiosa vært en nyhet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kronprinsen: -Vi spiser ofte Grandiosa Er det godt nok for kronprinsen så er det godt nok for meg. 1 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Skjønner ikke hvordan så utrolig mange kan si at grandiosa smaker papp og dritt og møkk og at det er ikke måte på hvor forferdelig det smaker. Skjønner at smaken åpenbart er delt og at alle er forskjellige, men det virker nesten som det går i hat/elsk og intet annet når det kommer til denne pizzaen. Selv synes jeg den originale er best. Skjønner heller ikke hvordan det er mulig å ikke like Peppes-pizza noe særlig heller. De lager jo geniale pizzaer. Heavy Heaven og Deeper Love! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Nei. Du smaker at de bruker frossen bunn og dårlige råvarer, sausene deres er heller ikke noe å rope halleluja for. Men altså, hvis man kun spiser grandis og peppes så er det sikkert greit det, for man vet ikke at det finnes bedre pizza. Når man først har spist god pizza så er det jævla vanskelig å gå tilbake til søppel. Vil legge til at jeg også hater tines ''nå'' pizzabunn og pizzasaus. Makan til søppel. Endret 28. november 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 I så fall liker jeg frossen bunn og dårlige råvarer veldig godt! Nå skal det sies at nesten alt av hjemmelagde pizzaer smaker bedre enn grandiosa, det skal jeg absolutt ikke si noe imot. Forskjellen er bare at jeg fremdeles synes det smaker godt, selv etter å ha smakt de enda bedre hjemmelagde pizzaene. Vil du si at grandiosa er det dårligste frossenpizza-merket, eller er alt like ille for deg på den fronten? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 MÅ jeg spise frossenpizza så vil jeg heller ha ristorante med mozzarella. Til og med da blir jeg ikke noe særlig imponert og ganske skuffet. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Big 1 tripple cheese eller grandiosa 4x ost: frysepissa tilsett litt mer norvegia, og en 50 gram danblu eller annen sterk blåmugg ost, lett cayenne pepper dryss, tabasco og en god del oregano... Sett pizzaen inn i ovnen når den er 250 grader... Now you know. De fleste pizzaer er ikke skikkelig gode uten modifiseringer. Den skal være lett svidd på kantene, og bunnen sprø og fast. Følg med på pizzaen, ikke stikk av Endret 16. desember 2017 av pizzafordi Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Pizza? Fordi 2012! God Jul Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Grandiosa var god før i tiden, nå er den tam. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Grandiosa var god før i tiden, nå er den tam.Har dei endra oppskrift eller er du blitt meir kresen? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Noen som husker den ene Grandiosa-varianten de hadde som var kjempegod? Husker ikke navnet, men tror det var noe taco opplegg. Den ble selvfølgelig fjernet. Edit: denne tror jeg Endret 16. desember 2017 av FrihetensRegn 2 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Noen som husker den ene Grandiosa-varianten de hadde som var kjempegod? Husker ikke navnet, men tror det var noe taco opplegg. Den ble selvfølgelig fjernet. Hehe.. Fordi verden er imot deg eller? Ja, husker den. De eldre gutta sa den smakte som fitte. Jeg opplevde senere at det ikke medførte sannhet. Om jeg prøver å huske smaken nå, tenker jeg at den smaker litt spy-aktig, kanskje jeg spydde den opp i min glade ungdom. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Noen som husker den ene Grandiosa-varianten de hadde som var kjempegod? Husker ikke navnet, men tror det var noe taco opplegg. Den ble selvfølgelig fjernet. Hehe.. Fordi verden er imot deg eller? Ja, husker den. De eldre gutta sa den smakte som fitte. Jeg opplevde senere at det ikke medførte sannhet. Om jeg prøver å huske smaken nå, tenker jeg at den smaker litt spy-aktig, kanskje jeg spydde den opp i min glade ungdom. 3 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Oisann.. Jeg prøvde ikke sjokkere deg, men beklager om det skjedde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg