BirgerCaC Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det er i hvert fall over en million påstår stabburet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Blir det samme som at Djuice kårer seg selv til vinner i sin egen test. Skal man utføre en undersøkelse får man noe andre til å utføre undersøkelsen og stiller kanskje noen tilleggspørsmål som "spiser du Grandiosa på julaften som hovedrett/middag eller til f.eks frokost/lunch eller et annet målttid i tillegg til hovedretten?". 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Det er i hvert fall over en million påstår stabburet. Du påstår at Stabburet påstår det, men eg finn ikkje noko sitat frå Stabburet der dei hevder dette. Kvar påstår Stabburet at over 20% av landets befolkning et Grandiosa på julaftan? 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Nei jeg kan ikke være helt sikker her, men jeg mener at jeg har hørt at stabburet har kommet med uttalelser om at det er over en million som spiser Grandiosa på julaften. Det er mulig at dette ikke stemmer, men... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Her under "Visste du at?" "200 000 nordmenn sier de spiser Grandiosa på julaften (Omnibus 2011). Men for de fleste av disse er nok pizzaen enten enkel formiddagsmat eller kveldsmat." De har nok lagt inn disclaimer etter TV2 hadde en sak om akkurat dette. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ok! Da her jeg vel bare hørt feil Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Uansett når vi er inne på temaet spiser jeg heller hjemmelaget Pizza med kylling og grønt på julaften(som hovedrett(!)). 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Nei, jeg føler at Grandiosa og pizza generelt bare er søppel på julaften... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ordentlig hjemmelagd pizza er alt annet enn søppel. Det kan være helt himmelsk godt! Vil anbefale folk å prøve barbequesaus som pizzasaus.. helt fantastisk godt! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hjemmelaget pizza kan sikkert i visse tilfeller være godt, men i og med at du egentlig kan få tak i det resten av året så blir ikke dette spesiell mat for meg på julaften selv om jeg er med deg i at hjemmelaget pizza er godt. Hjemmelaget pizza er i hvert fall mye bedre enn ferdig frossenpizza som du kjøper på butikken! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ordentlig hjemmelagd pizza er alt annet enn søppel. Det kan være helt himmelsk godt! Vil anbefale folk å prøve barbequesaus som pizzasaus.. helt fantastisk godt! Når jeg er sulten er Grandiosa også himmelsk godt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Nei, Grandiosa er en helt grei mat type for de som liker det, men man må helt klart begrense seg når det gjelder inntak av slik kaloririk mat. Med andre ord... Ikke noe å anbefale for overvektige. -Takk for meg! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Når jeg er sulten er Grandiosa også himmelsk godt. Faktisk, etter alt prater om grandis så kjøpte jeg meg en her i forrige uke når jeg var skikkelig sulten. Smakte like drit. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Med den innstillingen vil alt smake drit. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Med den innstillingen vil alt smake drit. Neida, er mye som smaker himmelsk, som ordentlig hjemmelagd pizza. For å være helt ærlig og fair mot grandiosa så smaker også pizzaen som skal være ''byens beste'' og sånt også som ren junk food. Ingen stor smaksopplevelse i det hele tatt. Peppes, Dolly Dimples, de har også pizza som smaker dårlig til OK. Er stressende at det skal være vanskelig å få en god pizza uten å måtte brette opp ermene selv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kanskje bare du som stiller for høye, urimelige krav 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Neppe. Mine krav er egentlig ikke så høye, jeg bare liker at det jeg spiser faktisk smaker godt, ellers kan jeg like gjerne gå sulten. Dette kommer fra en som ELSKER brødskive med smør og kaviar.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Smør og kaviar er jo også veldig godt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvilken kjøpte du Buffy? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvilken kjøpte du Buffy? Det som var min all time favorite før - den med pepperoni, som faktisk smaker noe, men dessverre var det ikke nok. Hadde de bare lagd bunnen litt bedre (med f.eks litt olivenolje i og tynnere) med mer fyll så hadde den vært fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg