Kurt Lekanger Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 ? De er trege og dyre, mener han. HP-sjef har ikke tro på Microsoft Surface Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har heller ikke troen på Microsoft surface, men av helt andre årsaker... Men selvsagt vil ikke HP eller andre potensielle konkurrenter si noe positivt om ett produkt som Microsoft lager, dette gjelder i andre bransjer også, om det er biler, båter, tanks, våpen, brosjyrer etc. Lenke til kommentar
Shadowboy889 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg tenkte kanskje på å kjøpe Asus VivoTab isteden for Surface nå... Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Skal ikke se bort i fra at slike enheter kan ta over på møterom som powerpointfremvisere mot prosjektører. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har ikke troen på at noe HP produkt skal nå toppen av forbrukermarkedet innen det neste året/halvåret. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg er storfornøyd mwd mim aurface rt. Rask, ingen lag, gemerelt sett en bedre brukeropplevelse en min ipad 3. Lenke til kommentar
Sondre H-K Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg er storfornøyd mwd mim aurface rt.Rask, ingen lag, gemerelt sett en bedre brukeropplevelse en min ipad 3. Jeg har hørt at surface RT sliter litt med Word og PowerPoint. Den klarer ikke å holde samme tempo som de fleste som skriver på den, stemmer det? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg skriver fort og har ingen problemer . Kanskje det var på gammel firmware? Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hva sjefen i et firma som HP sier er vel ikke særlig relevant uansett. De har en gammel lederstil, skifter sjefer oftere enn mange skifter truse, de har rett og slett en lite innovativ stil de siste 2-3 årene. Hp sin kundeservice i Norge er så dårlig at det er totalt uinteressant å kjøpe seg en HP Laptop eller nettbrett. Slike rykter sprer seg fort og salget stuper. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg tror HP-sjefen beskriver selve Microsoft-konsernet: "– De er trege og dyre" Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Skulle tro Bradley snakket om sin egen organisasjon. De siste års resultater fra PSG burde vel egentlig tale for seg selv. Jeg har jobbet med både business- og konsumerprodukter fra HP, i både salgs- og serviceleddet, og hele organisasjonen er gjennomsyret av tungt, tregt og dyrt. Jeg Bradley bare er bitter. Jeg er ganske sikker på at Microsoft kommer til å ha mye større suksess enn HP med sine nettbrett og WebOS. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg