duudee Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Prøvde Opera for første gang for litt over 1 uke siden. Jeg må si meg MEGET overrasket. Innebygd dowload manager r0xer jo da. Men litt negativ ja. Enten det eller så har jeg ikke stilt inn riktig. Håper noen kan svare på dette. På f.eks ps data sine nettsider funker ikke menyene. "dropp down" greiene. Er dette noe som kan fiksest lokalt i Opera, eller er det programeringen fra ps sin side som er litt for MS vennlig ? Har også merket et par andre sider som ikke fungerer helt bra på visse ting. Ellers er jeg meget bra fornøyd. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jauda, Opera er ikkje perfekt enda, så det er enkelte sider som ikkje funkar 100%. Men så til gladnyheit: Ps-data problemet kan fiksast. Løysinga står faktisk nede til høgre på sidene deira, men eg kan likevel skrive det her. PS-data er i utgangspuktet MS-vennleg, og her kjem problemet, Opera identifiserer seg som MSIE5. Trikset er da å trykke Alt+P, gå på network(langt nede) og sette "Identify as Opera" (istaden for Identify as MSIE 5.0) Voila, du kjem inn på PS-data :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Opera rocker jah! Det gaar jo ikke ann aa bruke den ubrukelige iexplore naar man har Opera! Dessverre kan Opera ha litt problemer med diverse sider. Som f.eks. saa funker ikke toolbaren paa http://www.psdata.no i Opera :sad: Det kan vaere litt irriterende. Men det blir sikkert fixa med tida! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 installerte 6.01 i går, og det virker ganske bra så langt.. men, ingen innebygget passord-dings som i IE gjør at jeg ikke kommer til å bruke opera særlig mye. en ting er å være forsiktig.. en annen er å være helt totalt nazi med hvordan passordene behandles. på en side jeg er ofte innom, er brukernavn/passord på samme måte som her på forumet. logger man inn, så kommer man til en bekreftelses-side. går man så til hovedsiden, kommer login-siden opp igjen. urk Lenke til kommentar
rXtotal Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 11:28, Ola PeK skrev:Trikset er da å trykke Alt+P, gå på network(langt nede) og sette "Identify as Opera" (istaden for Identify as MSIE 5.0)Voila, du kjem inn på PS-data :smile: Synes selv at det er mye enklere å trykke F12 og deretter "Identify as Opera". :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hei rXtotal! Det spørs litt kva "keyboard snarveiar" ein er blitt vant til.. :wink: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det var jo genialt! Jeg pr0vde det med aa sette 'Identify as Opera'. Det var helt genialt! At jeg tenkte paa det.. Naa funker f.eks. nettopp toolbaren paa http://www.psdata.no. Test det selv da vehl :wink: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Opera er rett og slett bare genialt ! Og med en mengde muligheter med tastetrykk kun fra musa ved surfing,... Eks. Høyremuseknapp + scroll (bytting av vinduer..) Det er en av de mest herlige ,...:wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå