Gå til innhold

Batterilevetid på Xperia P

Kentinho

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt telefonen i noen uker nå og har merket meg det noe ekstremt dårlige batteriet.

Ved bruk, spesielt når Wi-Fi eller nettverket er på, så går den ned med ca 1% i minuttet. I standby-modus virker det å være mer normalt.

Dette kan vel ikke være riktig?

Ladet telefonen i går natt og etter jobb i 18-tiden måtte den lades igjen. Uten at det var brukt noe mer enn til surfing i en halvtimes tid.

Er batteriet så elendig eller burde jeg sende cdon en mail om å få skiftet batteriet?

Endret av Kentinho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du går på innstillinger->Batteri, åpner grafen du får opp og så legger den ut her blir det lettere å se. Legg også ved infoen som kommer opp hvis du trykker på "skjerm" alternativet. Man kan se relativt lett om det er noe som ligger og kjører i bakgrunnen, eller om det er noe veldig galt med telefonen.

Lenke til kommentar

Skal få lagt ut et bilde når jeg kommer fra jobb.

Men kan fortelle at på et kvarter med Spotify i går gikk batteriet fra 34% til 24%. Den neste halvtimen jeg trente gikk den "bare" ned med 6% til.

Nå er det 10 timer siden jeg tok den av lading, og den er nede på 87%. I følge telefonen selv er det Android-systemet og skjermet som står bak nesten hele bruken, mens TV2 Sporten sin app har brukt 22%.

Eneste jeg har brukt den til er 10 min med surfing før jeg kom meg ut av senga i morges.

Så den kan jo se ut som den holder helt ok på batteriet så lenge den ikke brukes :p

Endret av Kentinho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...