allak Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ser det skille 100,- lappen på disse hos mpx. Er det kun spillere som er oppdater eller har det skjedd noe med frafikk etc. som sier at jeg burde ha det nyeste? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det er som det er verdt år. Litt penere bevegelser, litt mer realistisk fysikk, oppdaterte spillere osv.... Det er vel en stund siden det var store endringer fra et år til et annet, men i mine øyne blir produktet litt bedre for hver gang. Klin til med 13, er ikke vits å spare en hundrelapp. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg hadde nok gått for 13 hvis du er bestemt for å bestille derfra. Så fifa 12 kostet 99 kr i en restkasse på elkjøp igår. Lenke til kommentar
allak Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) aha, ja det hadde forandret saken Tips til flere steder hvor de ofte har spill på salg da det er kommet nyere utgivelser? Endret 16. november 2012 av Allak Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg ville absolutt gått for FIFA 13. Har degge to og det er mye bedre grafikk og det er mye finere bevegelser og nye finter på 13. Men så er det jo prisen da, 13 koster kanskje oppimot 100-200kr mere enn 12. Men vis du ikke er veldig opptatt av å spille og ikke bryr deg så mye om overganger og kjøp og sånn så er FIFA 12 mere enn nok! Magnus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå