ageris Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Chrome developer toolbar + høyreklikk på mp3 stream + åpne i nytt vindu + høyreklikk + lagre som = Lastet ned mp3 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ikke dumt, dette kommer jeg nok til å bruke en god del på jobb og lignende. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Bruker de Adobe Air eller Silverlight? Kan det brukes på alle OS? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det er generelt sett lurt å unngå "kopiering er tyveri"-kommentarer med mindre du ønsker at hele diskusjonen skal gå i stå. "You wouldn't download a car" http://www.3ders.org/articles/20121107-voxeljet-builds-aston-martin-models-for-james-bond-film-skyfall.html Butno... Ellers vil jeg bare påpeke at Spotify er sent ute, dette har Grooveshark gjort lenge. Ikke har de reklamesnutter i gratisversjonen sin heller. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) For å være pinlig korrekt, kom Norlig med et faktum og ikke en holdning Det er fortsatt en holdning bak faktumet. Dessuten var faktumet hullete. Premium har mye mer enn bare fjerning av reklame. Chrome developer toolbar + høyreklikk på mp3 stream + åpne i nytt vindu + høyreklikk + lagre som = Lastet ned mp3 Asj, MP3 skal ikke i nærheten av min maskin ihvertfall. Hvorfor ødelegge OGG-filene med MP3-koding? Endret 18. november 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 gratis spotify + Adblock+ = spotify premium Som Eldrach sa, så kan du ikke spille mer enn x antall timer musikk og du kan heller ikke bruke mobil. Eller det går vel teknisk sett ann via nettleseren, men blir på ingen måte en like god løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå