Gå til innhold

Asus V9560 GeForce FX 5600 128MB DDR ?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siste spm, før jeg bestemmer meg, jeg vil ha et kort til rund 2000 kr, har snakket med collapse og han sier at jeg skal drite i nvidia og kjøpe et ati kort, han sa at r9600 pro skal ikke ha noen problemer med hovedkortet mitt!

men mitt spm, jeg vil ha alle deres tanker om hvilket kort jeg skal kjøpe ati eller nvidia samme, bare kom med det, og husk prøv å finne om det er noe slags problemer mellom det skjermkortet dere sier til meg og mitt hovedkort.

så bare kom igjen her, tyt på med post! :D

Lenke til kommentar

Kjipt å høre at du ikke fikk kortet ditt til å funke. Selv hadde jeg også en del frustrasjon når jeg kjøpte R9700pro. I mitt tilfelle var det bare å justere opp volten på AGP-bussen til 1,8. Ser du har gjort dette, og du har vel også vært inne på rage3d.com og fått noen tips?

Lenke til kommentar
Kjipt å høre at du ikke fikk kortet ditt til å funke. Selv hadde jeg også en del frustrasjon når jeg kjøpte R9700pro. I mitt tilfelle var det bare å justere opp volten på AGP-bussen til 1,8. Ser du har gjort dette, og du har vel også vært inne på rage3d.com og fått noen tips?

japp, har til og med sent mail til Sapphire, men ingen ting hjelper, men dem sier at dette problemet ligger hos asus og at skjermkortet går sammen med andre hovedkort, men selv om det så liker jeg hovedkortet mitt, så jeg kjøper heller et nytt skjermkort, og siden Collapse sa at R9600 ikke har problemer med mitt hovedkort kjøper jeg det kansje :D

men takk for alle de gode svaren folkens ;)

Lenke til kommentar

men er det folk her, som har P4G8X Delux og R9600 pro her?

vis noen av dere som har det ser her så, kan dere fortelle meg om det er stabilt? eller? for nemelig jeg vurdere å kjøpe det siden jeg har hørt at det ikke har noen problemer med hovedkortet mitt, men vil ha fleres mening også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...