Gå til innhold

Asus V9560 GeForce FX 5600 128MB DDR ?

Nitrius

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

tenker på å kjøpe dette skjermkortet? holder det til spilling a diablo 2? har r9700 pro men hovedkortet mitt og r9700 pro passer ikke så godt sammen, har lagd noe poster om det så bare søk så finner du dem!

men tilbake til mitt spm, er dette er kort værdt å bruke pengene på? det er pappaen min som skal kjøpe det til meg da, men hvor ca mye bedre dårligere er dette kortet enn et Geforce 4 kort? hva syns dere skal jeg kjøpe det,

vis dere har andre forslag så vil jeg har et skjermkort fra Nvidia og det skal koste sånn ca 2000 eller mindre!

men husk at det ikke skal være noe slags problem med oppsettet jeg har fra før av, for nå vil jeg ha en stabil pc.

Så vis dere har hørt noe dårlig om kortet si det!

og vis dere vet noen tester av det asus Geforce FX5600 kortet så si ifra :)

Og grunnen til at jeg valgte et asus kort er at jeg har et asus hovedkort også, tenkt kansje det liksom er teste :p

takker for svar på forhånd! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm ingen som svare enda?

ja ja, men jeg leter etter et skjermkort fra nvidia, på rund 2000 kr eller mindre, IKKE noe ATI, så derfor valgte jeg dette ASUS FX5600 kortet, er dette noe tess, jeg vil bare ha et passe bra kort som er stabilt.

og det er pappaen min som skal kjøpe dette til meg, for jeg fikk velge et kort fra 2000 kr og under, så derfor tok jeg fra dette, er det verdt penga, eller fins det bedre nvidia kort jeg kan kjøpe? og husk skjermkoertet skal være stabilt med oppsettet jeg har fra før!

kom igjen jeg trenger hjlep her! :cry:

takker fro svar på forhånd!

Lenke til kommentar

hmmm okay, HÆ? bare en 3 av hardware? :-/ hmm

men vet dere om noen andre nvidia kort da i samme pris klasse? og helst minst problemer med! vis dere vet si ifra!

ellers skal jeg gå for dette kortet? har nemelig lyst til å kjøpe meg et passe bra kort, så stabilt som mulig med oppsett mitt, til 2000 kr eller mindre, skal jeg gå får dette Asus FX5600 eller?

Lenke til kommentar

ohh det kortet der så digg ut ja, får spørre faren min og se hva han sier, får det må jeg vil kjøpe over nettet, hmm ja ja,

men hos meg nå så står det mellom det POV FX5600 Ultra eller Asus FX5600, hvem av dem skal jeg ta, eller har dere noen andre alternativer?

Lenke til kommentar
ohh det kortet der så digg ut ja, får spørre faren min og se hva han sier, får det må jeg vil kjøpe over nettet, hmm ja ja,

men hos meg nå så står det mellom det POV FX5600 Ultra eller Asus FX5600, hvem av dem skal jeg ta, eller har dere noen andre alternativer?

POV kortene pleier og ha bedre kjølere og raskere ram.

Jeg ville tatt et POV kort.

http://www.hardware.no/nyheter/august03/po...pov_fx5600.html

Lenke til kommentar

POV kortene pleier og ha bedre kjølere og raskere ram.

Jeg ville tatt et POV kort.

http://www.hardware.no/nyheter/august03/pov_fx5600.html

men du ser oppsetett mitt i signaturen, tror du alt dette passer sammen da?

Lenke til kommentar

Leste at du trenger det til å spille Diablo 2. Spiller dette selv mye for tiden (Pal. lvl 62 i øyeblikket). Har et GF4 MX440 i maskinen. Ingen problemer i det hele tatt. Diablo 2 er ikke noe nytt spill, maks oppløsning i spillet er 800x600!

Ikke noe poeng i å kjøpe noe nytt, dyrt hvis det eneste du skal bruke det til er å spille Diablo 2. Får et Gainward 440MX til 472,- hos komplett.

Så får du Pappaen din til å legge av de resterende 1500,- til neste gang du oppgraderer noe på pcen.

Lenke til kommentar

Ok, ikke kjøp MX da. Er ikke sikker på at det Terratec kortet som ble linket til lengre oppe er så bra. Komplett har hatt det inne helt siden første gang FX5800 kom ut. Da ble det vel en fiasko selv om de har DDR2 Ram. Ble kjent for å bråke noe sinnsykt så vidt jeg husker. Regner med det har den støvsuger løsningen med luft ut gjennom en av kortplassene bak på kabinettet. Noen som har dette kortet og kan be/avkrefte dette?

Ville kjøpt f.eks Abit FX5600 Ultra Otes til 1995,- hos komplett istedenfor.

Lenke til kommentar

Det er vel litt vanskelig å si om det vil passe sammen, ettersom flere som har ditt "gamle" oppsett får det til å fungere perfekt. Men hvis du skal prøve deg på fx, og ha det til fremtidige spill, ville jeg vel prøvd å tyne ut en ultra versjon av faren din :wink:

Lenke til kommentar

skulle jeg hatt et nytt skjermkort nå asså, måtte det blitt Saååhire Atlantis Radeon 9600 pro, eventuelt Ultimate De, men du burde se på fireblade e!! det er supert, og funker superbra til overklokking!

er nok det beste alternativet, og det ligger over i ytelse, altså over nvidia kort i samme prisklasse!

men lykke til ;)

Lenke til kommentar
skulle jeg hatt et nytt skjermkort nå asså, måtte det blitt Saååhire Atlantis Radeon 9600 pro, eventuelt Ultimate De, men du burde se på fireblade e!! det er supert, og funker superbra til overklokking!

er nok det beste alternativet, og det ligger over i ytelse, altså over nvidia kort i samme prisklasse!

men lykke til ;)

ja ja men har akkurat et sapphire radeon 9700 pro og det er ikke så kult får det liker ikke hovedkortet mitt, så derfor vil jeg heller nå prøve meg på noe fra nvidia isted!

:)

Lenke til kommentar

litt lei av å si dette nå, søke etter poster jeg har lagd så finner du ut hva problemet mitt er, har lagd hugevis med topicer om problemet mitt, og det er mange som har prøvd å hjelpe meg, men ingen ting har virka

her er en topic: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...0347&highlight=

enda en: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...1086&highlight=

bare søk så finner du masse vis av topicer som er mine om problemet mitt, har slitt med dette problemet i 4 månder og er lei av det, og når pappaen min kommer hjem nå så skal jeg fortelle han om hvilket skjermkort vi kan kjøp :p

jeg har også sakt tiligere, i en av disse topicen så er det en som heter collapse generation snakk med han vis dere ikke skjønner problemet, for han vet alt om det!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...