bjornhelge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 jeg er over 40 år og har begge skylanders spillene og alle figurer utgitt så langt... skylanders er bare toppers Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Realzi og Lykketrolling, to store internett troll møtes til showdown! hahaha! så sant så sant, de to der er de største trollene her på gamer.no 1 Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Strålende gavetips dette :DEr det sånn å forstå at det går an å bruke figurene på tvers av konsollene også? Det stemmer ja. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 hahaha! så sant så sant, de to der er de største trollene her på gamer.no HAAHAHHA!! kunne skrevet en laaaang tale til deg om det "største" trollet på gamer.no men orker ikke på en lørdagskveld:D ontopic....spyro som SPYRO er bare de gamle gode, men når det er sagt er skylanders gode spill til barn OG voksne:D men håper de lager et vanlig "Spyro" spill uten figurer og en gang:D 1 Lenke til kommentar
-Tjafs Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Spyro, hva har de gjort med deg.... Enig i dette. Koste meg masse med de første PS1 spillene i mine yngre dager. Ingen klarte å lage Spyro spill på lik linje med Insomniac. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Realzi og Lykketrolling, to store internett troll møtes til showdown!hahaha! så sant så sant, de to der er de største trollene her på gamer.no Visst du hadde tatt deg tid og lese hva folk skrev istedet for og skrive så hadde du sluppet og høres ut som en 14 åring hele tiden. Mesteparten av folk som kaller folk for trolls er enten ikke enig med deres meninger eller så er de trolls selv. 2 Lenke til kommentar
Thoktraz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 fint at de har fjernet spyro navnet fra spillet. var en skuffelse når jeg først så spyro skylanders Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Dette er Skylanders Giants. Det andre heter fortsatt Skylanders, Spyros Adventures. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå