Gå til innhold

Hjelp til valg av keyboard!


Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Må begynne å tenke på hva slags julegave jeg ønsker meg til jul.

Derfor har jeg funnet ut at jeg trenger ett nytt tastatur!

For øyeblikket har jeg saitek eclipse 2 som jeg er meget fornøyd med. Men spacetasten har desverre sviktet etter 5-6 års bruk. (Noe plastik som holder "fjæren" oppe som har knekt,så den har ikke noe motstand mer).

 

Har funnet ut at jeg helst vil ha ett mekanisk tastatur. Det er selvfølgelig ikke ett krav, men har lest mye bra om det, og syntes det virker interresant.

MEEEN... Så vil jeg også veldig gjerne at tastaturet skal ha mulighet til å endre på fargen i lyset (altså tastaturet MÅ ha bakgrunnslys<3) og helst tilogmed rosa!

 

Eneste jeg vet om er Razer anasi (ikke mekanisk): http://www.komplett....aspx?sku=631037

(ganske sikker på at det er mulig å bytte til hvem enn bakgrunnsfarge du vil ha på lysene på dette tastaturet)

 

Har letet lenge nå. Gått igjennom allverdens med sider for å finne ett mekanisk tastatur med fargevalg på bakgrunnsbelysningen. Men finner virkelig ingen.

 

Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som kanskje har mer peil enn meg?

(G19 er uaktuelt, trenger ikke alle disse macrotastene)

 

Setter pris på tilbakemeldinger! Og god jul da! :p

Endret av Blizzair
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ducky Shine sine tastaturer er ganske gode. Det er veldig kraftig lys i de, faktisk det kraftigste jeg har sett i tastaturer. Kvalitetsmessig så er det helt topp.

Men man kan ikke endre farge på belysningen i de.

 

 

Her er det et rosa.

http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=5122

 

Du bør holde deg unna Razer sine tastaturer pga de er av dårlig kvalitet.

 

God Jul :p

Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv

jaa! Leste om dem også på nettet. De har visst veldig mange fornøyde eiere!

Fant det ikke på komplett:(

 

Eneste som var kjipt var designet på det egentlig. Litt vel enkelt..

 

Men det er bedre enn blackwidow?

 

Vet ikke om man kan si at ett tastatur er bedre enn ett annet, men jeg er enig med Scorpion i det at Razer-tastaturer generelt sett har dårlig kvalitet. Kan vel helle si det slik at Razer-produkter er helt grei når de fungerer. Men har lest om folk som har kjøpt Razertastaturer, deriblant BlackWidow som har fått defekte taster og lys som slutter å fungere bare etter en dags bruk.

 

Personlig ville jeg ikke ha satset på BlackWidow, ville ha gått for Duscky Shine som Scorpion88 anbefaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...