Hildny Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 No Draconian Punishment Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 WOW ! dette var dritkult!! 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Kvaliteten er super..men jeg forundres over hvorfor noen individer må ha på masker og allverdens dritt for å bli fornøyd . Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Kanonkult Hildny. Beste jeg har sett fra deg Bruk av rekvisitter utenom det vanlige, og utrykk som ikke er som alle andres er helt topp synes jeg. Att du Terje har ett problem med att folk bruker masker, og det du kaller "all verdens dritt" er din personlige mening. Fortsett med slikt Hildny. Helt topp. 1 Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Kvaliteten er super..men jeg forundres over hvorfor noen individer må ha på masker og allverdens dritt for å bli fornøyd . Ja det er virkelig forunderlig....at vi ikke alle er like og bare tar bilder av måker...gud forby at noen skal skille seg ut eller ikke følge de "vanlige" normene!!! Tror jeg er ganske enig med gorefeast; dette er nok det beste bildet jeg har sett fra deg så langt! Etterbehandlingen og fargene er ganske enkelt knall. 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ser i etterkant at jeg bør beklage min uttalelse, og det gjør jeg 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Absolutt ett av dine beste så langt... 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 har sett en del av bildene dine tidligere, og dette sammen med det forrige er de jeg har absolutt mest sansen for. Stilig og en frisk avveksling mellom fugler og fjell 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg