hs Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har en kompis som vil selge meg hans r9700, og jeg har lyst til å kjøpe det. Problemet er at jeg har MSI KT400 Ultra, og har hørt at denne kombinasjonen er dårlig. Stemmer det? Hva kan jeg evt. gjøre for å unngå problemene? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg vet ikke om det er noe problemer, men jeg vil bare si at hvis du får tak i et radeon 9700 er du svært heldig. det er et svært bra kort. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg har den kombinasjonen og det fungerer bra hvis det ikke gjør det får du alltids tak i et billig nforce2 hk, feks komplett.no demovarer... Lenke til kommentar
hs Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har prøvd kortet og jeg har ikke møtt noen problemer. Men spillene har ikke forbedret seg noe i forhold til mitt gamle 9000 kort. Jeg har skrudd opp kvaliteten til max både på DirectX og OpenGL. Hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå