Lafro Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Heei!! Er virkelig møkkalei a4-livet! Gjøre de samme tingene dag ut og dag inn... Samme jobb, samme skole, samme venner, samme settinger osv... Hva gjør dere for å ha litt spenning i hverdagen? Hva burde jeg bruke et år til for å gjøre noe spennende/nytt/givendes? Takk for tips folkens!! Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Start allerede i dag, og sett deg som mål at du en gang i måneden skal gjøre noe du aldri hadde trodd du skulle klare. Dette kan være å lære en sport, håndarbeid eller lignende, og se hvor mange ting du klarer i løpet av ett år EDIT: Håndarbeid er kanskje ett dårlig eksempel, men du skjønner tegninga.. Endret 15. november 2012 av Mr. Moody Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Ja, får se om jeg kommer på noe moro jeg kan prøve ut! Så får vi ta et mål om gangen ) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Finn deg en sport/hobby/aktivitet å bli god i, istedet for å prøve ut alt som er. Noe du alltid har tenkt deg. Evt. en ekstremsport av noe slag. Eller sett deg et reisemål, det er godt å ha noe å se fram til Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kampsport er gode greier. Jiu Jitsu er flott, da slipper du slag og spark (hvertfall tilsiktet). Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har du prøvd å klemme på ballene dine og så føre hånden opp og ned på penisskaftet helt til noe ekkelt gule greier renner ut? Jeg tror det hadde fungert bra for deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå