Staketten Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Joda, Gwen Stefani såg betre ut før. Men likevel... http://www.youtube.com/watch?v=DccmKKnizFY Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ja, alt var mye bedre før og No Doubt - Don't Speak er min største "guilty pleasure". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Alt har alltid vært det samme, bare perspektivet som forandrer seg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg filosoferer ofte over hvordan livet i dag hadde vært annerledes uten Borat, og om hvordan det var før Borat. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) edit: dårlig teknologi Endret 18. november 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg filosoferer ofte over hvordan livet i dag hadde vært annerledes uten Borat, og om hvordan det var før Borat. Kommer du fram til noe da? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har noen hypoteser jeg tenkte å undersøke nærmere, men jeg kan beklageligvis ikke dele dem fordi jeg tenkte å skrive bacheloren min om dette temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå