Pipboy Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Som forhåpentligvis de fleste vet så kommer Final Fantasy XI ut i Oktober(utlandet). Dette er et spill jeg bare må! HALLO!!! Det er FFXI!! Meningen med denne posten var å få folk ut av mørket og opplyset de som ikke hadde hørt om dette. Men det jeg egentlig lurte på om det var mange her som hadde tenkt seg å spille dette? (Og muligheten til å lage seg en klan bestående av nordmenn). http://www.gamespot.com/pc/rpg/finalfantas...sy11/index.html Her er en liten preview.... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg går ihvertfall ut ifra at jeg kommer til å skaffe meg FFXI. Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg SKAL ha det, +x-2 og XII Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 nja. hvis det ligner på ffx så tror jeg ikke jeg vil kjøpe det. jeg kjøpte meg ffx her om dagen å det var langt ifra så bra som ff7-8. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 nja. hvis det ligner på ffx så tror jeg ikke jeg vil kjøpe det. jeg kjøpte meg ffx her om dagen å det var langt ifra så bra som ff7-8. FFXI er som nevnt tidligere et mmorpg og ligner vel mer på spill som Everquest enn tidligere FF spill i utførelse. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Min umiddelbare reaksjon på denne utgivelsen var at jeg måtte ha det, ettersom at jeg er en svoren Final Fantasy-fan. Men, når jeg nå ser hvor mye jeg må punge ut med, og har lest at det skal bli ganske likt mange andre MMORPG'er der ute, vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Er det verdt å kjøpe nettverksadapter, harddisk, og betale et månedlig avdrag for et spill som er likt de jeg kan spille på pcen, med "bare" månedelig avdrag? Tror jeg skal tenke meg grundig om når spillet kommer, men det er lenge til, så jeg får utsatt dilemmaet. (FFX-2 og FFXII skal jeg derimot helt sikkert kjøpe 8) ) Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 FFXI kommer på PC også, så du slipper å betale for adapter og sånt. Bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå