morten_ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvordan skal man installere/komme inn i installasjonsprogrammet til Windows XP Pro Norsk uten booting fra cdrom?. Det går vel heller ikke å lage oppstartsdisketter som laster installasjonsprogrammet slik som på win 200 pro?. Noen tips?. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du finner bootdisketter her. Win XP har 6 disketter (installasjonsdisketter) om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvordan skal man installere/komme inn i installasjonsprogrammet til Windows XP Pro Norsk uten booting fra cdrom?.Det går vel heller ikke å lage oppstartsdisketter som laster installasjonsprogrammet slik som på win 200 pro?. Noen tips?. Du kan lage oppstartsdisketter, jo. Er det noen spesiell grunn til at du ikke vil boote fra CD? Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Du kan lage oppstartsdisketter, jo. Er det noen spesiell grunn til at du ikke vil boote fra CD? nei, grunnen er at biosen på hovedkortet ikke støtter booting fra cdrom. uansett, hvordan skal man lage bootdisker til win xp pro norsk da?. er det et verktøy på install cd'n til xp pro norsk jeg har oversett? Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 [Du kan lage oppstartsdisketter, jo. Er det noen spesiell grunn til at du ikke vil boote fra CD? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Du kan lage oppstartsdisketter, jo. Er det noen spesiell grunn til at du ikke vil boote fra CD? nei, grunnen er at biosen på hovedkortet ikke støtter booting fra cdrom. uansett, hvordan skal man lage bootdisker til win xp pro norsk da?. er det et verktøy på install cd'n til xp pro norsk jeg har oversett? Flash BIOSen da vel? Er det urgammelt hovedkort? Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Du finner bootdisketter her. Win XP har 6 disketter (installasjonsdisketter) om jeg ikke husker feil. Mange takk johanlo!. Fant dem under følgende link: http://www.microsoft.com/downloads/details...B7-4FED408EA73F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå