--==(Black_()_Fire)==-- Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei jeg har hatt en IBM dextar harddisk i nesten et år nå. Og i går formaterte jeg den i patitionmagic, alt var fint til etter jeg hadde formatert den for da sa partition magic at den Disken er BAD. det går ikke ann å formatere den alle partisjoner er borte og det går ikke ann og lage nye. Takker om jeg får svar på hva som er feil Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Bad disk betyr ganske enkelt at disken er ødelagt. Men du kan jo prøve fdisk som en dobbeltsjekk. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har ikke noen link, men du bør laste ned IBM Tools og sjekke disken med den får å virkelig være sikker på at disken har tatt selvmord. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Slem disk? (Fyyy, slem disk, slem disk! ) Lenke til kommentar
jirre Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg hadde samme problemet med min IBM disk. Jeg husket ikke detaljert hvordan jeg kom ut av krisen, men jeg fikk den deaktivert i XP slik at den ikke vistes i utforskern. Deretter gikk jeg inn med Patitionmagic og aktiverte den. Vips, så var den blitt en helt vanlig oppegående disk også for Patitionmagic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå