Windoge Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hva er best? Og hvorfor? Takk. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Av de to er Corsair best, denne er bygd opp av kvalitetschip og er garantert og holde den hastighet og timing som er oppgitt, den har også livstidsgaranti, men er dyrest Lenke til kommentar
KvN Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Corsair er nok raskest og best, litt dyrere men. Det er også bedre kvalitet på Corsair. Det koster å være Mann :wink: gå for Corsair du hvis lommeboka rekker Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Som han over sa; det koster å være mann Best - vel, Twinmos har bra minnemoduler de også, men de kvalitetstester ikke modulene sine før de sender de ut slik som Corsair gjør. Uansett, har du penger er ikke Corsair et dårlig valg (har det selv). Lenke til kommentar
KvN Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Som han over sa; det koster å være mann ). Hvordan vet du at jeg er han? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kan like gjerne vere en dame som elsker bananer Lenke til kommentar
KvN Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ikkesant, jeg føler meg undertrykket av deg, FYFY! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg ville godt for Corsair fordi de er bedre å klokke og har livsgaranti hvis du klarer å ødelegge dem. Men de er dyrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå