hansi45101 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har et spørsmål angående karakterer. Jeg har fått en 5+ og en nesten femmer i Naturfag. Jeg tror jeg var et poeng ifra eller noe. Hvilken karakter får jeg da til jul? Jeg er muntlig aktiv i timen. Takk for alle svar . Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Du får nok en femmer. Spør læreren din. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det der kommer helt Ann på læreren. Jeg har hørt om folk som har fått noen karakterer på prøver, og fikk hakket over eller under på kortet. Du vil garantert ikke få fire, me. Om du kan få sekser er det bare læreren som kan svare på. Noen lærere er så n at de bare ikke gir seksere før du er heeeelt PERFEKT. Lenke til kommentar
Nordmo Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Du burde være fornyd med å få en 5er her siden det er snakk om halvårs karakter. Og lærern vil da helst se forbedrings evner (Et par 6ere på noen prøver, muntlig aktivitet etc) i andre halvår for at du skal få 6er til standpunkt. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Du vil garantert få 5. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Vel i kunst og håndverken fikk jeg en 5, en 5+ og en sekser, men en 4- (selv om posen fylte alle kriteriene for høy måloppnåelse) pga den siste 4- fikk jeg på kortet. Så hvis læreren ikke liker deg så kan alt skje. Men du bør få en femmer ettersom at 5+ veier tyngst, men man er også som oftest strengere på julekarakterene og mildere på sommerkarakterene i standpunkt (er iallefall det alle lærerene har sagt til meg) så selv om du får 4 -av en eller annen grunn- så vil du mest sannsynlig få 5 til sommeren om du fortsetter å få femmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå