nepz Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen som kan dele litt erfaringer? Har aldri hatt iPhone så jeg har lyst til å prøve det, men jeg har vært veldig fornøyd med min S II. Mistenker at S III er mye bedre enn iPhone 5. Jeg er veldig opptatt av skjerm og hvor fort telefonen reagerer. Hørt at LG sine telefoner er ganske smude. Lenke til kommentar
Anders MK Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Skulle jeg valgt ville jeg nok valgt Samsungen, har liksom ikke klart å bli helt begeistret for iPhone... :-) Det er jo hva du syntes selv, hvilken liker du best i utseende og sånt? Jeg vet bare at veldig mange er fornøyd med Samsungenene sine og ikke har hatt noen problemer med dem, det er svært bra touch-funksjon og de er holdbare, og det gjelder jo sikkert iPhone også. Men jeg har en merkelig følelse av at Samsung Galaxy S III er mer ålreit enn iPhone 5... men nå liker jeg ikke iPhone-utseendet spesielt godt heller, det skal sies. "Murstein med skjerm". Hehe Når du i tillegg er så fornøyd med Samsung ville jeg ihvertfall valgt det igjen. Da er du nærmest sikret at du vil bli fornøyd. Endret 15. november 2012 av Anders MK 3 Lenke til kommentar
nepz Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Altså, jeg er en liten Apple freak. Jeg liker hvordan iPhone ser ut, og jeg liker hvordan S III ser ut. Begynte å få problemer med S II nå i det siste, men det er nok fordi den har gått i bakken noen ganger. Hadde vært topp om noen kunne kommet med litt mer teknisk informasjon rundt telefonene. Kan vel si at jeg er 60/40 nå. 60 på iPhone og 40 på Samsung. Lenke til kommentar
nepz Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Det ble en iPhone! Har ikke fått testet den ut ordentlig enda, men om noen ønsker kan jeg gi ne vurdering av den, om noen skulle lure på det samme som meg! 1 Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det ble en iPhone! Har ikke fått testet den ut ordentlig enda, men om noen ønsker kan jeg gi ne vurdering av den, om noen skulle lure på det samme som meg! Grattis! Lenke til kommentar
nepz Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Grattis! Takk Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Teknisk sett så er S3 mye kraftigere, når det gjelder responstid, multitasking og lignende. I tillegg har den jo mye større skjerm og klarere farger Men men... gratulerer med valget ditt.. Endret 19. november 2012 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
mobilfan1 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Du kan sjekke ut mobilportalen.net Der har de linket til alle de beste testene fra norske medier, og noen utenlandske. Jeg har Iphone 5 og er superfornøyd vertfall Innholdet i dette innlegget ble opprinnelig fjernet av brukeren for å skjule forsøk på snikreklame, men å fjerne innlegg på den måten er i strid med våre retningslinjer. Innlegget ble derfor gjenopprettet. Endret 19. november 2012 av Runar Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Du kan sjekke ut mobilportalen.net Der har de linket til alle de beste testene fra norske medier, og noen utenlandske. Jeg har Iphone 5 og er superfornøyd vertfall Eneste du skriver om, er mobilportalen. Regner med at det er du selv som eier mobilportalen? Endret 19. november 2012 av Will I'am Lenke til kommentar
mobilfan1 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) hehe du tror jeg klarer å lage nettside? setter pris på komplementet, men nei jeg fant nettopp siden og tenkte å anbefale den til dem som trenger hjelp til å finne ny telefon da det ikke er mange sider jeg har funnet som gjør det på den måten Innholdet i dette innlegget ble opprinnelig fjernet av brukeren for å skjule forsøk på snikreklame, men å fjerne innlegg på den måten er i strid med våre retningslinjer. Innlegget ble derfor gjenopprettet. Endret 19. november 2012 av Runar Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er bare litt merkelig at du registrerer deg i dag, for å fortelle alle om denne portalen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 hehe du tror jeg klarer å lage nettside? setter pris på komplementet, men nei jeg fant nettopp siden og tenkte å anbefale den til dem som trenger hjelp til å finne ny telefon da det ikke er mange sider jeg har funnet som gjør det på den måten Hvis du skal fremstå som en fornøyd bruker av mobilportalen.net, og ikke personen som har laget den, burde du ha brukt en e-postadresse som ikke består av det navnet på personen som eier domenet. Tilbake til emnet, folkens! Admin tar saken videre på PM. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det ble en iPhone! Har ikke fått testet den ut ordentlig enda, men om noen ønsker kan jeg gi ne vurdering av den, om noen skulle lure på det samme som meg! Kan du si litt om hva som fikk deg til å velge iPhone 5 fremfor Galaxy S III? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kan du si litt om hva som fikk deg til å velge iPhone 5 fremfor Galaxy S III? Det vil jeg også gjerne vite. Når du var opptatt av skjerm og responstid, så hadde jo S3 vært det idelle valget. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det vil jeg også gjerne vite. Når du var opptatt av skjerm og responstid, så hadde jo S3 vært det idelle valget. Ja, særlig...bortsett fra at iPhone 5 har en bedre skjerm og er raskere... http://www.androidauthority.com/iphone-5-vs-galaxy-s3-display-battle-won-apple-4-inch-ips-lcd-117507/ http://www.androidauthority.com/iphone-5-vs-galaxy-s3-benchmarking-which-one-is-better-117284/ 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Har selv hatt iPhone i fire år, og for ca. en mnd. siden kjøpte jeg med S III. Jeg må nok innrømme at jeg savner iPhone litt. iPhone fungerer rett og slett bedre synes jeg. Samsungen er omtrent like rask som iPhonen, men desverre så hender det den henger seg litt. Ting fungerer rett og slett ikke like sømløst som det gjør med iPhone synes jeg. Nå er jo ikke akkurat iPhone 5 så forferdelig spennende heller, men i etterpåklokskapens navn, så hadde jeg nok faktisk valgt en iPhone 5. Man har mulighet til å personalisere S III i langt større grad enn iPhone, men slikt er bare morsomt de første dagene. Batterikapasiteten er også bedre på min gamle iPhone 4S. Jeg kommer nok til å beholde S III en stund til, for den fungerer jo fint, men alt i alt så likte jeg faktisk iPhone bedre 3 Lenke til kommentar
nepz Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Da har de andre svart for meg egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå