djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg må investere i noe sånn at 6000 blir 10000 i løpet av 5 dager. Hva kan jeg gjøre? Det første jeg tenkte på var flakslodd. En kompis brukte 1000 kroner på flakslodd og vant 4000. Men det er en god dose flaks inne i bildet. Det andre som slår meg er illegale rusmidler, men rekker ikke å få solgt for så mye innen 5 dager. Nummer tre er finn.no merchanting. Kjøpe billig og selge dyrt der. Noen ideer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er du flink til å telle kort? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Selg deg til høystbydende på gaten? På 5 dager klarer du sikkert å få skrapt sammen 4.000. Lykke til 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Kan jo selge sjela mi med det samme. Og nei, jeg kan ikke å telle kort, men var mester i strip-blackjack på internett før. Endret 15. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Har du flybillett til Vegas da? (så kan jeg selge den) Gjør det ikke på nettet, de jukser og trikser. Endret 15. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 hehe finner du en måte kan du gjærne dele den! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Regner ikke med at det finnes en enkel måte for da hadde alle gjort det, men legger man til litt risiko så er det mer realistisk. Legger man til mer tid i tillegg så er det jo et hav av muligheter. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Betsson? eller bare aksjer. Endret 15. november 2012 av ZiPe Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har du råd til å tape alle pengene? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) På fem dager rekker du ikke å kjøpe og selge rusmidler med mindre du allerede har det liggende, ikke ting på finn heller med mindre du har noe verdt 4k. Aksjer klarer du heller ikke å tjene 4k med 6k innsats på 5 dager. Eneste mulighet er nok gambling (blackjack, poker, flaxlodd), men da er det jo ganske stor risiko for å miste alt også. Med flaxlodd bør du vel også kjøpe dem i dag, for vinner du mer enn 1k på et lodd må det overføres på konto, og det tar jo et par dager. Endret 15. november 2012 av multisync Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Har du råd til å tape alle pengene? Overhodet ikke. Med flaxlodd bør du vel også kjøpe dem i dag, for vinner du mer enn 1k på et lodd må det overføres på konto, og det tar jo et par dager. Vel, det ville ikke hatt noe betydning, for da er jo pengene på vei, og da kunne jeg bare ha lånt av foreldre i mellomtiden. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Overhodet ikke. Da er det nok ikke mye å gjøre. Å få 6.000,- til å bli 10.000,- på 5 dager, uten risiko.... Vel, hvis det hadde vært rett frem hadde alle gjort det, som du sier. Hva med å jobbe døgnet rundt/ekstra vakter? Samle flasker som en villmann? Endret 15. november 2012 av pax1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ved å jobbe 7 timer dagen i 5 dager så er du vel litt over 4k etter skatt, så det funker jo fett hvis man har jobb Samle flasker er bare å glemme med mindre det tilfeldigvis er en festival de fem dagene, tipper du bare klarer noen hundre på fem dager uansett hvor mye du prøver. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Kan tjene ganske fett på å være piratsjåfør. Men det er jo litt risiko der da. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Selg noe du eier. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Tjente akkurat 1000 kroner på betsson, bare du har peiling på sporten er det ikke så vanskelig å vite hva du skal sette pengene på Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Da er det nok ikke mye å gjøre. Å få 6.000,- til å bli 10.000,- på 5 dager, uten risiko.... Vel, hvis det hadde vært rett frem hadde alle gjort det, som du sier. Hva med å jobbe døgnet rundt/ekstra vakter? Samle flasker som en villmann? Risiko kan det være, bare ikke ALT. Får selge noe jeg eier, ja. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Kjøp bleier på Rema 1000/Kiwi og selg dem videre. Jeg tuller ikke, det er svære gjenger med afrikanere og østeruopeere som flyr fra butikk til butikk og hamstrer bleier for videresalg i andre land. 2 Lenke til kommentar
vlc Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Kjøp bleier på Rema 1000/Kiwi og selg dem videre. Jeg tuller ikke, det er svære gjenger med afrikanere og østeruopeere som flyr fra butikk til butikk og hamstrer bleier for videresalg i andre land. Jeg støtter denne. Har bevitnet det selv, og det er fantastisk humoristisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå