Gå til innhold

Komplett.no og lager....

Anbefalte innlegg

Lite viktig spørsmål, men bare lurer! Stemmer det at Komplett har hovedlageret sitt i England? Synes det ofte tar så lengre tid å få pakker fra komplett enn fra mange andre webshopper. Må stort sett regne med 3-5 dager før pakken kommer. Står som regel "forhåndsregistrert" en dag eller 3 før det skjer noe på pakke sporinga. Nå er jeg som mange andre her....et lite barn når man har bestilt noe å gleder seg som om det var julekvelden til å hente pakken på posten. Skulle helst ha hatt pakken med en gang.

Hørte det hadde vært noe om Komplett på tv her om dagen, men det fikk jeg ikke sett. Har ikke fått med meg at komplett bl.a. har webshopper i Svergie og England en gang jeg da......følger nok ikke godt nok med.....har da brukt komplett 3 år nå.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha varen med engang så er det bare å ta turen bort til komplett.

men hvis ikke så må du som alle andre belage deg på å vente noen dager.

Raskeste websjappa jeg har vært borti er 3dfxcool.

Bestilte kabinett derfra, og dagen etter var den klar til henting på posten :) bare synd de ikke selger hk, cpu, ram eller skjermkort der. :cry:

Lenke til kommentar
hmm.. ser bare en grunn til at mpx kan være raskere enn komplett.. og det er at de har ferre kunder.. men ellers så deler de vel lager.. og de har lokaler 100 meter fra hverandre.. :-)

Det er faktisk ikke helt sant, det stemmer at mpx og komplett har lokale 100 meter fra hverandre. Men lageret til MPX ligger ikke sammen med administrasjonen, altså lageret til MPX ligger et stykke unna i sandefjord. Hilsen lager gutt på komplett (annahver helg) :smile:

Og en ting til.. MPX og komplett deler ikke lager.. komplett har MYE større lager! :wink:

For dere som er passe kjent i sandefjord, så ligger lageret til MPX på pindsle.

Lenke til kommentar

Bestilte kabinett derfra, og dagen etter var den klar til henting på posten :) bare synd de ikke selger hk, cpu, ram eller skjermkort der. :cry:

Mener du oppriktig at hentebua er oppe å går igjen ? Har forsøkt flere ganger å få til å hente der selv men får ikke noe svar...

Lenke til kommentar

Mener du oppriktig at hentebua er oppe å går igjen ? Har forsøkt flere ganger å få til å hente der selv men får ikke noe svar...

Jeg er ikke sikker, men var innom komplett for 1uke siden, og det så da ut som om det gikk an å hente varer der.

kjøpte i hvertfall noen cd-r plater.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker, men var innom komplett for 1uke siden, og det så da ut som om det gikk an å hente varer der.

kjøpte i hvertfall noen cd-r plater.

Det er iallefall ikke mer enn et halvt år siden jeg ble bryskt nektet å hente varer der så lenge det ikke var noen krise... Men nå er det jo alltid krise hos meg da :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...