V. Haugen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Noen av 2013-modellene kan trolig bøyes og tøyes. Slik ser din neste smartmobil ut Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) En ting jeg lurer på er hvor holdbare telefonene blir om du kan bøye dem. Kan du rett og slett knekke dem ved å bøye dem for langt, for eksempel? Endret 15. november 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Håper virkelig ikke den ser sånn ut.. 4 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hadde ikke gjort noe om de fikk fleksible skjermer, bare de ikke ser ut som de i toppen av artikkelen.... Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Min neste telefon ser ut som en nexus 4 9 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Dette vil jo bety mobiler som ikke knuser så lett heller. 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Synes de bør konsentrere seg om å få¨skjermene mindre først , pluss linsedeksel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Fleksible skjermer gjør telefonene langt mer lommevennlige. Bare prøv med telefon vs postit-blokk i bukselomma. Det gjør i hvert fall meg mer positiv til dagens skjermstørrelser. Jeg har en ubøyelig 3,7" nå og kan ikke tenke meg noe særlig større enn 4" skjerm på grunn av lommeuvennligheten. Med bøybar skjerm kan jeg nok tøye meg opp mot 5", kanskje mer. Endret 15. november 2012 av Simen1 3 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Kanskje kommer man tilslutt til å se en skjerm som kan brettes ned flere ganger til f.eks 4" mobil, og brettes ut igjen til svær tablet... DET hadde smakt godt:) 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Kanskje kommer man tilslutt til å se en skjerm som kan brettes ned flere ganger til f.eks 4" mobil, og brettes ut igjen til svær tablet... DET hadde smakt godt:) Ska du ete den og? 2 Lenke til kommentar
Gunstein Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Greit at samsung vil profilere seg på å være først ute med ny teknologi, men jeg tror ikke det vil "ta av" før noen kommer opp med en fornuftig ide til en praktisk nytte av bøyelige skjermer. Enig i at en stor mobil vil være mer lommevennlig. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Greit at samsung vil profilere seg på å være først ute med ny teknologi, men jeg tror ikke det vil "ta av" før noen kommer opp med en fornuftig ide til en praktisk nytte av bøyelige skjermer. Enig i at en stor mobil vil være mer lommevennlig. Det første som slår meg når jeg ser på et av bildene i artikkelen er å ha mobilen som et armbånd. Ser kanskje korny ut, men til trening og diverse jobbsammenhenger kan det kanskje ha noe for seg. Kem kveit 2 Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jadda, og dette har vi ikke hørt før..... Tror det ikke før jeg ser det! Lenke til kommentar
MrTech Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Wallpaper tv / skjerm i 2020 : D Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Det var en lignende artikkel for ett års tid siden, og husker en av kommentarene som stilte spørmål om holdbarheten. Det vil utvilsomt bli et kostelig syn å se folk på gata med en mobil som har blitt dvask som et gammelt salatblad opp mot øret Men regner med er sikker på at de slipper ikke noe slikt på markedet før ting har blitt stresstestet grundig. Noe annet ville blitt særdeles pinlig. Tilføyelse: På den annen side er jeg veldig skeptisk til bruk i vinter-norge. Frykter at ting kan knekke i kulda. Endret 15. november 2012 av gammalerik Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Føler disse bøyelige skjermene er mer en gimmick enn en brukbar funksjon. Får følelsen av at det beste argumentet for en slik skjerm er "Because we can". 5 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Føler disse bøyelige skjermene er mer en gimmick enn en brukbar funksjon. Får følelsen av at det beste argumentet for en slik skjerm er "Because we can". Spørs hvor godt det er implementert, det kan fint være en ett nyttig supplement om det er implementert "riktig", dvs telefonen tåler mer, er mer behagelig å ha i lomma osv. Men det kan jo selvfølgelig innføres som en gimmick også. AtW 2 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Flytt teknologien til gigant-TVer for å lage en vill surround-opplevelse Lenke til kommentar
Gunstein Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Flytt teknologien til gigant-TVer for å lage en vill surround-opplevelse Det tror jeg faktisk er noe som vil komme som følge av denne teknologien. Blir kult å kjøpe tv på rull 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Nei, min neste smarttelefon ser neppe slik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg