TekniskGeni Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har en iPhone 4 som de siste dagene har hengt seg opp veldig mye, f. eks når jeg skal åpne den. Bildet har da bare fryst helt, og jeg har måttet skru den av, og så på igjen. Har fått beskjed i det siste om at jeg har ganske fullt minne på telefonen, og ryddet derfor litt plass på den i går. Dette så ut til å løse problemet. Men plutselig hang den seg opp igjen.....Nå har den hengt seg helt opp, og skjermen lyser bare svart. Ingen reaksjon når jeg holder inne hjemme-knappen og av/på-knappen, og heller ingen reaksjon når jeg forsøker å koble den til macen. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hvis du ikke finner noen løsning så har du i hvertfall 5 års reklamasjonsrett på den Lenke til kommentar
TekniskGeni Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Hvis du ikke finner noen løsning så har du i hvertfall 5 års reklamasjonsrett på den Aiaiai....Godt jeg tok backup av den her om dagen hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå