Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey hey jeg skal lage ett virus program. Men er litt u sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har tenkt litt på att programmet kan søke etter filer som ikke brukes (Ukjente filer i systemet) og enten slette dem eller si hvor de ligger og navn. Men det er ikke det eneste jeg vet hverken koden eller noen ting om denne metoden.

Så derfor spør jeg noen der ute om de ville være så sill og sende meg en kode som kan gjøre dette? :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg laget et anti-virusprogram(ikke virusprogram nei.) en gang; men det fungerte på den måten at det sjekket alle filer etter et bestemt mønster(definert i en virus definisjonsfil)

Definisjonsfila ble laget slik at den sammenliknet en frisk og en infisert versjon av et program, og letet etter hva som hva annerledes og laget et mønster fil.

Det du snakker om er et program som leter etter worms.

Programmet må på forhånd vite hva det leter etter, f.eks. spesielle filer som System32.exe eller GDI.exe, User.dll eller lignende.

Jeg har desverre ikke noe kode å sende.

Anti-virusprogrammet mitt er skrevet i VB.NET, men er bare en idé som neppe ville fungert helt, dessuten får jeg ikke virus, så den har ikke noen definisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...