aDirdal Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Halla folx!! Jeg har ett spørsmål: Er det egentlig intregert WLAN på ECS 732?? Multicom sier: Trådløst 11Mbit nettverkskort (802.11b) integrert DinSide sier: Innebygd WLAN 11 Mbit trådløst nettverk Jeg sier: Jeg finner det hvertfall ikke i enhetsbehandlingen Barbara sier: WLANBluetooth: NeiNei ECS.com sier: Built-in 802.11b wireless LAN antenna (Hva menes med at det bare står antenna?) Selv kjøpte jeg dataen av PCmax (anbefales til tross for negativ omtale!), og de henviste meg bare til ECS.com. Er dette bare en bløff fra Multicom og DinSide? Prøver ECS å lokke oss til å kjøpe, ved å være utydelig i presisjonene? Noen synspunktbekreftelser? mvh Anders Dirdal Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 G732 har i utgangspunktet kun innebygget antenne (i skjermen) for WLAN. Selve WLAN funksjonen tilbys av et MiniPCI kort som tydeligvis PCMAX ikke har tatt seg råd til å ha med i sin løsning. Barbara har kanskje lånt sitt eksemplar fra PCMAX? MultiCom selger disse med WLAN, og det er nok her DinSide har fått lånt testmaskinen sin. Dette kunne nok vært lurt å sjekket opp 100% før du bestilte. B.T. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det er en av grunnene til at det er billig og bra å kjøpe hos Pcmax. Der er det i utgangspunktet ikke trådløst nettverkskort på maskinene. Men man kan lett velge å kjøpe med kort derfra. Og det er ikke dyrere enn hos andre steder. Ikke alle har brukt for et slikt kort. Hos feks Multicom selges det med wlan enten man vil eller ikke. Så hvis en ikke trenger kortet, må man fortsatt betale for det.. Ingen mulighet til å velge det bort men andre ord. Det at maskinene er "barebone" hos Pcmax, gjør at en står mye friere til å velge oppsett mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå