Gå til innhold

Ny TV benk (Hover løsning?)

Anbefalte innlegg

Hei,

Har for noen månder siden skaffet meg ny TV, en Samsung 46" 8005. Den er noe av det mest pene og fuksjonelle TV jeg har hatt. Den har jeg stående på en trist liten TV benk, som såvidt rommer forsterkeren min.

Jeg har i tillegg en HTPC, Playstation 3 og Xbox 360 som nå står på gulvet ved siden av. Også en TV dekoder, men den har jeg plassert oppå en av høyttalerene. Ingenting av dette ser speiselt ryddig ut. Spesielt med tanke på kabler som går hit og ditt, og de ugunstige plasseringene som gjør rengjøring værre, når man må flytte på alt for å komme til.

Jeg er på jakt etter en ny TV benk. Ønsker for å få plass til mest mulig av utstyret jeg har gjerne i forskjellige nivåer/etasjer i TV benken.

Som da gjør det gunstig at TVen ikke har kontakt med TV benken. Jeg har ikke mulighet å veggfeste verken TVen eller hele TV benken der den står nå, så jeg ville helst hatt en alt-i-et løsning. Hvor TVen "veggfestes" til et stativ eller lignende som kommer opp fra selve benken

(Se bilde for et eksempel).

TV_Stand_up_to_52_.jpg

Den på bildet er noe slikt som jeg leter etter, og har søkt google rundt etter treff på norske nett butikker (ikke lett og finne det rette ordet å søke etter for å få fram denne type TV benk), samt de fleste lokale møbel utsalgs stedene som f.eks. Bohus, Skeidar, Ikea osv..

Den jeg ser for meg kan gjerne være litt bredere bordflate på enn den på bildet. Trenger å ikke å være så veldig "fancy" og glansfull, vanlig treverk synes jeg er mye finere. Minimum to hylle etasjer, og må ekstistere på norsk butikk da enten nettbutikk eller utsalgs sted. Prisklasse er vell alt mellom 2-3000, så lenge jeg blir fornøyd med det jeg ser, om jeg evt. får noen linker.

Takker for alle svar, og håper noen kan hjelpe meg å finne det jeg leter etter :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...