IceCool Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Liker å se dem jeg prater med (Ihvertfall etter at jeg blei kjent med ei som er fotomodell ) Så jeg trenger litt hjelp med å finne et som er bra, eller digital kamera som ikke er dyrt som kan brukes. Hovedpunkter: Bra kvalitet, bra bilde, LAV pris Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=10...c11e4e5aa678c81 Anbefales på det sterkeste. Det er bra bildekvalitet og heller ikke så altfor dyrt. Kjenner en som har det, bra til dine behov :wink: Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=10...c11e4e5aa678c81 Anbefales på det sterkeste. Det er bra bildekvalitet og heller ikke så altfor dyrt. Kjenner en som har det, bra til dine behov :wink: har det selv, fungerer som bare det Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Hm okeys, ja de ser bra ut de derre Vil gjerne ha flere forslag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Webcamroundup. Der finner du test av Allyse om noen webcams i allefall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har et Creative WebCam5, som jeg er svært fornøyd med..aner ikke hva det koster da jeg ikke har funnet det noe sted på nettet ennå. Men får i allefall mye bedre bilde enn vennene mine med Logitech-kameraer, spesielt Messenger. Min erfaring er at creative er bedre enn logitech. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Hva med digital kamera, noen som har prøvd å bruke det til webcam? Det MÅ jo bare ha bedre fargebehandling enn de webcam'ene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå