anono1123 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ops, gikk litt raskt der ja! Lenke til kommentar
Billon Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 lest på amobil at oppo find5 telefonen kommer til å bli lansert i Norge. tror jeg kommer til å kjøpe en. Bryr meg ikke stort om telefon spesifikasjoner men selve utsende og skjermen på mobilen er råe. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) http://android-sale.com/oppo-find-5.html How you doin? Litt leit at jeg har brukt samme beløp på en tlf som er dårligere... Endret 28. desember 2012 av Deiligeimpy Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Jeg har fått Huawei U9508 i hus og den kom rootet og med Android (Play) Market installert. Måtte selvsagt legge inn Antutu og Quadrant på den og fikk ganske fine verdier. Den la seg litt over HTC One X og fikk hhv 15300 og 5120 med Android v4.04. En helt grei telefon ellers. Liker størrelsen på 4,5" på en telefon. Passer godt i hånden min. Har lest noen tråder om at den bruker endel batteri men det får man finne ut av etterhvert. Har planer om å oppgradere til MIUI ROM, som akkurat nå er i beta. Endret 29. desember 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå