Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det har nå kommet noen tester av telefonen og ytelse vs pris ser bra ut. http://www.engadget....-mi-two-review/ Jeg har selv bestilt en for ca 2.200kr for en stund siden og den er ennå i preorder. Xiaomi har problemer med å dekke etterspørselen bare i Kina. Det største minuset med telefonen er manglende støtte for microSD (IMO). Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Spennende, hold oss oppdatert Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kan noen med sikkerhet si om denne telefonen er klar for bruk her i Norge med norsk sim-kort? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Siste er vel at de har solgt 150.000 enheter på 1 minutt og 43 sek. Tror de sliter litt. Dette er info fra facebook-siden deres Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 De produserer ikke nok nei. Huawei er forøvrig kommet med en 4-kjerners som de har i stock. Huawei U9508 Honor (Glory) II Quad-Core 1.4GHz 4.5 inch IPS Retinal Screen 2G RAM Android 4.0 ICS 8.0MP Gorilla Glass Denne har ikke like rask CPU som MI-2, men har microSD og litt større skjerm. Fikk tilbud om å kjøpe denne i stedet for MI-2 som de ikke klarer å skaffe nok av. Vanskelig å velge, men bestemte meg for å vente på MI-2 en stund til. Skal bare ha den som reserve for min SGS3 Kan noen med sikkerhet si om denne telefonen er klar for bruk her i Norge med norsk sim-kort? Den støtter de standardene vi bruker her. Jeg har brukt flere kinamobiler og det har ikke vært noe større problem. Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 høres kinesisk ut.. må være backdoored... crap Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Takk for det viktige bidraget. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Etter litt forskjellige forslag fra Merimobiles har jeg nå endt opp med å bytte til Huawei U9508. Den har mulighet for 64GB+ minnekort, så den passer i grunnen vel så bra til min bruk. Faktisk bedre med ekstra lagringsplass enn den råeste ytelsen. Regner med den er på vei med DHL neste uke. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Etter litt forskjellige forslag fra Merimobiles har jeg nå endt opp med å bytte til Huawei U9508. Den har mulighet for 64GB+ minnekort, så den passer i grunnen vel så bra til min bruk. Faktisk bedre med ekstra lagringsplass enn den råeste ytelsen. Regner med den er på vei med DHL neste uke. Denne kommer jo uten playstore? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Det stemmer at den kommer uten Google play pga Kina ikke liker Google... Men det er bare å installere Google Play apk på den. Regner med det ikke tar lang til før det kommer custom roms heller. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det stemmer at den kommer uten Google play pga Kina ikke liker Google... Men det er bare å installere Google Play apk på den. Regner med det ikke tar lang til før det kommer custom roms heller. Da har jeg handlet huaweien... absolutt verdt pengene. Jeg betalte 2995 på elkjøp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Det er kanskje Ascend D du har (U9510) du har? Jeg ser at specs er ganske like på de to, men noe større batteri. Da var det egentlig ikke så mye å tjene på å handle utenlands Men de pleier å slippe gjennom mvafritt fra den butikken. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er kanskje Ascend D du har (U9510) du har? Jeg ser at specs er ganske like på de to, men noe større batteri. Da var det egentlig ikke så mye å tjene på å handle utenlands Men de pleier å slippe gjennom mvafritt fra den butikken. den ja... har jeg gjort noe dumt nå?! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Nei, jeg synes det ser ut som et godt kjøp til 3K. Batteriet på 1830mAh er ganske normalt for en smarttelefon. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Vurderer enten Xiaomi Mi-2 eller Oppo Find 5: http://www.engadget.com/2012/12/12/oppo-find-5-hands-on/ 1 Lenke til kommentar
Billon Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 ^damn, den Find 5 telefonen er jo sexy som faen. jeg må si at jeg er veldig imponert av telefonen etter å ha sett de bildene. Noen som vet åssen byggekvaliteten på disse telefonene er? og hvis jeg ikke tar feil så kan man nedlaste apper fra fra googleplay som bytter telefon språk. noen ulemper med kinesiske mobiler man burde være klar over før man bestiller en av de. prisen blir sikkert veldig høyt med tanken på mva. vurderer sterkt å kjøpe meg Find5 eller noe lignede kinesisk mobil Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Vurderer enten Xiaomi Mi-2 eller Oppo Find 5: http://www.engadget.com/2012/12/12/oppo-find-5-hands-on/ Gitt opp disse telefonene. Når du har sjangs til å få tak i en til norge er de utdatert likevel... Når det kommer til huaweien så anbefaler jeg å bytte launcher til adw elns. Stock trekker mye strøm! Endret 17. desember 2012 av Deiligeimpy Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Oppo Find 5 var utrolig fin ja :-) Eneste minuset var manglende slot for minnekort. Regner med at Huaweien er i hus om noen dager. Den er på vei med rask frakt. Jeg bruker Nova launcher på mine telefoner og nettbrett. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Mi-2 er tilgjengelig på Ebay til nesten en tusenlapp mindre enn hos Merimobiles. http://www.ebay.co.uk/itm/Xiaomi-Phone-2-MI-2-M2-MI-Two-8MP-Quad-Core-1-5GHz-32GB-MIUI-Android-Smartphone-/121034732356?pt=UK_Mobile_Phones&hash=item1c2e3b7344 Legit? Endret 26. desember 2012 av -Martin- Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Prisen er i pund, så den er faktisk dyrere. Du får jo en SGS3 for den prisen her og da er ikke toll tatt med på MI-2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå