Gå til innhold

Xiaomi Mi-2 med Snapdragon 4 pro og MIUI 4.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

De produserer ikke nok nei. Huawei er forøvrig kommet med en 4-kjerners som de har i stock.

Huawei U9508 Honor (Glory) II Quad-Core 1.4GHz 4.5 inch IPS Retinal Screen 2G RAM Android 4.0 ICS 8.0MP Gorilla Glass

Denne har ikke like rask CPU som MI-2, men har microSD og litt større skjerm. Fikk tilbud om å kjøpe denne i stedet for MI-2 som de ikke klarer å skaffe nok av. Vanskelig å velge, men bestemte meg for å vente på MI-2 en stund til. Skal bare ha den som reserve for min SGS3 :)

Kan noen med sikkerhet si om denne telefonen er klar for bruk her i Norge med norsk sim-kort?

Den støtter de standardene vi bruker her. Jeg har brukt flere kinamobiler og det har ikke vært noe større problem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter litt forskjellige forslag fra Merimobiles har jeg nå endt opp med å bytte til Huawei U9508.

Den har mulighet for 64GB+ minnekort, så den passer i grunnen vel så bra til min bruk.

Faktisk bedre med ekstra lagringsplass enn den råeste ytelsen. Regner med den er på vei med DHL neste uke.

Denne kommer jo uten playstore?

Lenke til kommentar

^damn, den Find 5 telefonen er jo sexy som faen. jeg må si at jeg er veldig imponert av telefonen etter å ha sett de bildene. Noen som vet åssen byggekvaliteten på disse telefonene er? og hvis jeg ikke tar feil så kan man nedlaste apper fra fra googleplay som bytter telefon språk.

noen ulemper med kinesiske mobiler man burde være klar over før man bestiller en av de. prisen blir sikkert veldig høyt med tanken på mva. vurderer sterkt å kjøpe meg Find5 eller noe lignede kinesisk mobil

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...