V. Haugen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Apple-ansatte har fått friere tøyler etter at Tim Cook tok over. Nå hermer Apple etter Google Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 De begynte jo å herme på software-fronten for et år siden, så rart de ikke har hermet med andre ting før nå 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 De hermer til stadighet etter hverandre alle sammen. Og det har jeg overhodet ingen problemer med. Synes bare det er synd at det skal føre til alle disse rettsakene. Fullstendig bortkasta. 3 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Kan jeg få jobb hos mobilen.no? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1471344&st=155 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Du kan jo prøve å skrive en lengre kommentar om en sak de ikke har tatt opp eller du mener burde utbroderes. Søstersidene har mer enn én gang kjørt slike "på trykk". 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 De hermer til stadighet etter hverandre alle sammen. Og det har jeg overhodet ingen problemer med. Synes bare det er synd at det skal føre til alle disse rettsakene. Fullstendig bortkasta. Ja, å lære av andres gode ideer er jo helt sentral for en effektiv utvikling av samfunnet. AtW 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det gjør hvertfall selskapet hakket mer spiselig... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg må innrømme at jeg synes det er spennende at Cook tar firmaet i en mer spiselig retning. Om det også kunne gjort en liten retningsrevisjon når det kommer til produktene, hadde jeg blitt enda mer fornøyd. 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er ikke sånn at jeg mener at de ikke bær herme etter hverandre. De bør jo absolutt det. Når noe er skikkelig bra, så er det super smart å gjøre det samme, samtidig som du ikke gjør alt likt da, kopier er det jo ikke noe vits i. Bare selskaper slutter å saksøke hverandre for masse idiotiske patenter..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg