Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hei, folkens. Jeg har en Samsung Galaxy S3 som jeg nå har hatt i ca en uke, så det vil si at den fortsatt er ganske så ny. Jeg har egentlig aldri puttet mye tid i mobil før, men tenkte jeg ville prøve noe annerledes med denne. Har hørt at det å roote telefonen for å så laste ned en custom rom er positivt på så og si alle måter. Til nå så har jeg rootet telefonen, men vet fortsatt ikke hvilken rom jeg skal installere. Leste litt om CyanogenMod men fann ut at den ikke offisielt støtter S3.. Den jeg vurderer nå er Omega. Noen tips? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Da er det bare å begynne å lese på XDA Her er tråden for din telefon: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1563 Så at det finnes Galaxy S3 toolkit til din telefon på xda. Verdt å prøve da den gjør hele prosessen langt enklere for deg. Når det kommer til rom annbefaling, så aner jeg ikke da jeg ikkeh har S3 selv. Lenke til kommentar
TotallyUseless Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Alle ROM's er vel ganske bra Jeg er på ARHD 15.0 med Perseus Kernel, og det funker drit bra! Har prøvd Omega også, og ga meg bedre batteritid, men ARHD er den jeg foretrekker. Men prøv deg frem, se hva som passer best for deg med ROM's, og kernel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå