Reptilia Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 http://www.axa.no/Vara-produkter/Flingor--musli/Godag-blabarmusli/ Hva mener dere om dette som frokost? Blander med STYRK melk. Jeg må finne noe "fast" å spise til frokost. Er dette noe dere ville anbefalt for en som er på slanking? Ser det er en del karbs i denne frokostblandingen, og det er vel noe jeg trenger når jeg løfter vekter 4 gang i uka? Er 85kg, 180cm og 21 år. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Karbohydrater er vel viktig når man trener styrke, men er usikker på hva som kan hjelpe både for slanking og bygging av muskelmasse. Henger meg på denne forresten. Sliter selv med å stå opp tidlig nok og få i meg enn bare kaffe og småting. Kan et par knekkebrød med ost og agurk på være godt nok? God morgen yoghurt? Toast? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Helt kurant frokost det. Innhold av karb. trenger du ikke bry deg om, det er ditt totale kalori- og proteininntak som du må passe på. Sørg for at 30-40% av ditt totale kaloriinntak per dag kommer fra protein. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Imponert om du klarer å starte dagen med det der hver dag, for blåbærmüslien og styrk-melk er virkelig noe av det stusseligste jeg vet om smaksmessig.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Imponert om du klarer å starte dagen med det der hver dag, for blåbærmüslien og styrk-melk er virkelig noe av det stusseligste jeg vet om smaksmessig.. Haha, jeg skulle til å skrive det samme, men holdt min mening for meg selv Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Imponert om du klarer å starte dagen med det der hver dag, for blåbærmüslien og styrk-melk er virkelig noe av det stusseligste jeg vet om smaksmessig.. Kødder du? Synes det er kjempegodt Kunne sikkert spist 5 skåler om dagen av dette her! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg tror og håper at det er et fornuftig frokostalternativ. Jeg spiser en bolle med noe ala AXA's frokostblanding (det billigste som finnes i butikken) og melk hver morgen. Jeg har hørt at disse frokostblandingen skal inneholde uhensiktsmessig mye sukker. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det er en del karbohydrater, men ikke rent tilsatt sukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå