Cuneax Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Antall henvendelser fra styresmakter har gått betraktelig opp. Nettsensur via Google øker dramatisk Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det begynner vel uansett å være på tide å se etter en erstatning for onkel Google nå. Bare synd at den er så grei å bruke! Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 staten Norge bare fem henvendelser Det er fem henvendingar for mykje. 3 Lenke til kommentar
Remekboy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Lurer på hva staten norge prøver å sette lokk på.,, Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 staten Norge bare fem henvendelserDet er fem henvendingar for mykje. Årsaken til at det er mulig å sende slike henvendelser er at det til tider kan finnes nettsteder som er en fare for befolkningens sikkerhet. Helt greit at Norge får slikt fjernet. Lenke til kommentar
Perserus Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det kommer ikke færre henvendelser fra Norge, i forhold til folketallet er det minst like mange som USA. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det kommer ikke færre henvendelser fra Norge, i forhold til folketallet er det minst like mange som USA. Det der var en litt merkelig måte å se det på. Kina vil jo alltid vinne hvis man ser det slik. Det er uansett innholdet i klagene som er det interessante her og ikke antallet klager. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det begynner vel uansett å være på tide å se etter en erstatning for onkel Google nå. Bare synd at den er så grei å bruke! Google er fortsatt bedre på å finne ting, men de sliter bare mer og mer ser jeg. Konkurrentene trenger ikke å gjøre stort, Google slenger inn for mye sponsede treff som ikke er relevant, i noen tilfeller fant jeg det jeg ville ha på side 3-4 kontra side 1 før og må bruke mer Minus tegn for å fjerne svada enn før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå