Arodem Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Datoen er satt for zombieeventyrets femte og siste episode. Les hele saken Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Nice, ser veldig fram til å spille gjennom siste episode og se avslutningen(e) på historien(e). Lurer på hvordan det vil gå med Lee, håper vi får både gode og dårlige endelser. Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Gleder meg, ett av årets beste spill! Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Håper det også kommer på iPad om ikke så alt for lenge. Episode 4 har fortsatt ikke kommet sist jeg sjekket. Skjønner ikke at det skal ta så ufattelig lang tid. Spillet er helt fantastisk. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Endelig kan jeg få spilt spillet. Sleit med at savegamen min ikke ble ført over både etter episode 1 og episode 2. Hvis jeg spiller alt i én økt burde det ikke være noe stress. Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er The walking dead bra spill? jeg syntes det så så utrolig dårlig ut når jeg så på det ved release. 1 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Synes det er et underholdende spill, selv om begrepet spill tøyes vel langt. Vil ha fler gåter og mer utfordring. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Gleeeder meeeeg!!!! Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Tviler på at den er ute på europeisk ps3, den pleier å komme 2 uker etter Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Dette har helt klart vært en av årets høydepunkter for min del. Solid historie og spennende valg underveis. Lette gåter tar jeg ikke så tungt, da historien er det viktigste for meg Gleder meg til å spille gjennom gang nr 2 når alle episodene er nede. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Gleder meg utrolig jeg også! Håper PS3 utgaven kommer samtidig denne gangen da... Lenke til kommentar
soffenaa Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Tviler på at den er ute på europeisk ps3, den pleier å komme 2 uker etter Fra FB-sida dems: "Telltale Games is pleased to announce the release dates for the SEASON FINALE of THE WALKING DEAD! It will hit on November 20th for PlayStation Network (North America) and November 21st on PlayStation Network (EU), Xbox LIVE Marketplace, P C and Mac via the Telltale Online Store and digital distribution partners such as Steam, and also for compatible iOS devices as the final piece of downloadable content from within the ?Walking Dead: The Game? app, available on the App Store." Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Episode 4 har akkurat kommet til iPad...Skjønner ikke hvorfor den skal komme så mye seinere enn andre plattformer. Det må være en upålitelig slabbedask i Telltate som har ansvaret for den versjonen. Hadde det ikke vært et fantastisk spill ville jeg ikke brydd meg. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Er det bare på Playstation Store man får kjøpt disse spillene? Ikke mulig å kjøpe på disk? Lenke til kommentar
soffenaa Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Er det bare på Playstation Store man får kjøpt disse spillene? Ikke mulig å kjøpe på disk? Det kommer på disk i desember tror jeg. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er The walking dead bra spill? jeg syntes det så så utrolig dårlig ut når jeg så på det ved release. Hah, det var vell min første reaksjon også. Det er fantastisk Det er en grunn til at det får bra scores. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er det bare på Playstation Store man får kjøpt disse spillene? Ikke mulig å kjøpe på disk? Kommer 4. desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå