Lomaxz Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hei, Har akkurat oppgradert pcen min med nytt hovedkort, cpu, ram og også en intel 520 series ssd (180gb). Trodde det skulle følge med en slik monteringsbracket til ssden, så jeg kunne montere den i en av harddiskbrønnene på kabinettet mitt, men det gjorde det altså ikke . Derfor lurer jeg på om noen vet om et sted i Oslo by hvor det går ann å få kjøpt slike? Gidder ikke kjøpe på nettbutikk, da jeg ender opp med å betale mer i frakt en det varen faktisk koster.. Helst i sentrum. Noen som har peil ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har du vurdert å klare deg uten? En SSD er svært lett, og trenger ikke mye feste. Jeg syntes det holder med en skrue. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Kanskje Supersmart har? Eller Digital Impuls? Edit: Av en eller annen grunn innbilte jeg meg at Supersmart hadde filial. Endret 15. november 2012 av LarsM Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Ahh, visste ikke om digital impuls. Skal stikke innom der. Prøve på Teknikkmagasinet og, så de hadde det på nettbutikken og ihvertfall. Datakjeden og slikt er borte nå, eller? Hvis ikke jeg finner så tenker jeg bare jeg lar den ligge /henge i kabinettet intill videre.. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 DI har denne: http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/Casemods/Drevramme/Kjøling/Lian-Li/Lian-Li-HD-322,-Drevadapter-fra-1x3-til-2x2-skjult-brønn-119069-p0000056996.aspx Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Du kan også feste den med brunteip, SSD festing er det stortsett bare fantasien din som setter grenser. Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg bruker slike: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=611240 Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Jeg fant en på Teknikkmagasinet, som funket fint til bruksområdet . Så nå er pcen skrudd sammen og oppe å går. . Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå