Nittutt Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 De sprang vel ut av kristendommen, men skapte vel sin egen form for religion ettersom de bedrev så mange "ikke-kristene" aktiviteter. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Jeg tror ikke det. Knights Templar var opplagt ikke kristne. Jeg tror heller ikke disse sionistene var europeere. Og siden de myrdet jøder for fote er det rart om de også skulle være jødiske... Muslimene visste nok mer enn oss her. De skilte ut Knights Templar fra korsfarerne og slaktet dem. Da ble det fred. De andre korsfarerne (de kristne) kunne reise hjem (etter det jeg fikk med meg) --- Knights Templar, paganist -- Lavrentij Beria, paganist 5. mars 1940: Første side av et notat fra Lavrentij Beria til Stalin med forslag om henrettelse av polske offiserer http://no.wikipedia....Katyn-massakren Endret 20. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ok, men hvordan tro har de fleste frimurere da? Det er ikke noe krav om en bestemt tro, og troen har heller ikke fokus. De fleste har nok en kristen tro, men kjenner andre som absolutt ikke er kristne. Du skal ha en tro for å være med, men det stilles ikek krav til hvilken tro. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skal man være nøyaktig, og det skal man jo, så het de egentlig The Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon som igjen ble forenklet til tempelriddere. Solomons tempel er sentralt for både frimurerne og tempelridderne, av grunner de som kjenner til dem vet, og det er vel der man finenr de organisasjonenes tetteste bånd. Kristen militærorden er vel en grei beskrivelse som mange bruker. Tempelridderne forsvarte primært jerusalem og pilgrimene, og hovedfienden var den muslimske lederen Saladin. De kristnes og muslimenes kamp om Jerusalem, og Jerusalem under vekslende styre av islam og kristendom har vært gjenstand for mange bøker og filmer, Arn serien er vel blandt de mest kjente. Tempelriddernes kamper mot muslimer og islam, er også bakgrunnen for at de er forbilder for antiislamiseringsbevegelsene som ABB tilhører, men det kan jo diskuteres om tempelridderne sloss mot muslimer på grunn av at de var muslimer og tilhørte islam, eller om det var et rent forsvar av Jerusalem. Det er også spekulert i om tempelriddernes flukt etter pavens svik, endte opp i Skottland og dannelsen av frimureriet..spesielt siden det er tempelriddergrader i det Skotske gradssystemet som jeg og mange andre bruker mest. Det man må skille mellom er organisasjonenes ulike organisering og krav. Tempelridderne var og er en kristen organisasjon med fokus på den kristne tro. Frimurerne krever også en tro, men det kan like gjerne være pagan, new age, muslim, eller kristen, som satanist, pinsevenn, jehovas vitne, sikh, som ja, hva som helst bare man tror på "noe". Ateister og agnostikere er vel de eneste som ikke er frimurere. KKK består av massevis av små og store grupper, og det er større paraplyorganisasjoner som samler mange små. De har endel skrytelister over kjendiser som er med, og man finner jo endel overraskende navn om man gidder lete. Det er ikke mer enn ca. to måneder siden sist jeg spurte rett ut om et konkrets firma var eid eller drevet av KKK, og traff rimelig bra på det. Men så er det meg og mine pussige arbeidsgivere igjen, da, og det ble ikke noen jobb der for å si det sånn. KKK deler historien inn i ulike æraer, med veldig ulikt fokus og utvikling. Første era: Fra 1866-1874. Fokus på slaver, borgerkrig osv. Andre era: Fra 1915-1925. Åpnet for hvite, med fokus på kristendom og patriotisme Tredje era: Fra 1925-1935. Drapsanklager og depresjonen førte til at medlemstallet stupte. Fjerde era: Under 2. verdenskrig. Liten aktivitet. Medlemmene var med i krigen. Femte era: Rundt 1970-1980. David dukes æra. Opprydding for å bli mer pubplikumsvennlige. Mye reklame, leirskoler, PR-stunts osv. Sjette era: 1996-2008. Innføring av internett, nettsider og nettaktiviteter. Flyeblad erstattet av blogger, nettsider og diskusjonsforum. Innføring av "heretige not hate" og oppgjør med de gærne redneck medlemmene og en kraftig sivilisering pågår fortsatt. Idag: Voldsom reklamering, PR, talkshows, diskusjonssider, blogger, deltagelse i sosiale aktiviteter osv. Oppi dette så hadde man også en periode fra ca. 1970 til 1990 hvor de ble kraftig nazifisert og profilerte nazister overtok kommandoen med et vridning av fokuset fra mørkhudede til jøder og homofile. Fra ca. 1990 overtok "sørstatsverdiene" igjen og man er tilbake til heritige, christianity, pride osv. mens man nedtoner fyllebråket som har preget dem i alle år. Det er ganske intr. å følge med på omstillingene på 2000 tallet. The Klan, however is not a hate group, but we are a LOVE group. We are a love group because we LOVE America and we LOVE our people. The Klan does not believe in slavery and believes the Negro should have the right to self determination. Self-determination is the belief that a people should have the right to rule their own affairs. However the Negro is not being given this opportunity unless it is in the form of oppressing the rights of White people. Om man ønsker å forstå tankegangen og meningene til slike grupperinger, så har man muligheten til å lese blogger, nettsider osv. Da ser man også hvorfor ABB og KKK hater hverandre. Kjenner man til symbolikk og ting så oppdager man f.eks at det leveres med KKK effekter i enkelte godteposer i perioder, og konservative kristne miljøer har kontakter i KKK miljøene. man kan da også lettere koble slike nyheter som dette http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1592103.ece mot personer i blogger og forum for å skjønne om det er ekte. Vi tar på det sterkeste avstand fra nazisme, kommunisme, ekstremister samt voldelige og umenneskelige handlinger immigrasjon ofte fører med seg. Igjen ser man at de retter seg etter siste æras fokus for å distansere seg fra ekstremisme, inkludert nazisme, og legger vekt på kristne konservative verdier: Vi er et kristent og hederlig brorskap som kjemper for et fritt og rettferdig Europa. Nå er jeg hverken kristen eller støtter KKK`s verdier og syn. Det er allikevel intr. å dykke ned i mengden med informasjon som er tilgjengelig og forstå bakgrunner og symbolikk, ikke minst for å oppklare om det var en kobliong mellom KKK og frimurerne og hvor den koblingen isåfall var. Ser man på kjente fjes, så lister denne siden opp fem presidenter: http://able2know.org/topic/99462-1 Denne siden har også fått med seg Albert Pike: http://www.kkklan.com/wall.htm For de som vil lese mer om frimurere og KKK kan lese mer her: http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/scottishriteproject.htm In the heart of Washington, D.C., there is a large statue and monument honoring the most important founder of the Ku Klux Klan. Det er også en insinuiasjon om at Bill Clinton enten var medlem eller ble støttet av KKK pga sitt engasjement for dødsstraff som ofte rammer svarte. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 (endret) The Birth of a Nation was used as a recruiting tool for the KKK http://en.wikipedia....rth_of_a_Nation Dette er bare en plakat, men interessant at Knights of Malta (en etterfølger av Knights Templar) emblem brukes her http://en.wikipedia....15.E2.80.931944 The second Ku Klux Klan was founded in 1915 by William J. Simmons at Stone Mountain, outside Atlanta. Its growth was based on a new anti-immigrant, anti-Catholic, prohibitionist and antisemitic agenda, Knights Templar kom tidlig i konflikt med katolikkerne. Her beskrives KKK som både anti-katolsk og anti-jødisk. Femte era: Rundt 1970-1980. David dukes æra. Opprydding for å bli mer pubplikumsvennlige. Jeg er skeptisk til om KKK og David Duke er på bølgelengde idag. -- Presidents who were members of the KKK: President Warren G. Harding, President Woodrow Wilson, President McKinley, President Calvin Coolidge, President Harry S. Truman. President Warren G. Harding,http://www.themasoni..._presidents.htm MASONIC RECORD Initiated: June 28, 1901, Marion Lodge No. 70, Marion, Ohio... President McKinley,MASONIC RECORD Initiated: May 1, 1865, Hiram Lodge No. 21, Winchester, Virginia.. President Harry S. Truman.MASONIC RECORD Initiated: February 9, 1909, Belton Lodge No. 450, Belton, Missouri.... Endret 20. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Øøøøh tempelriddere var vel korsfarere. Korsfarere i såfall var Kristne som myrdet folk som ikke var kristne, under korstogene Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Knights Templar sa nok at de var "kristne" - men ritualene deres var paganistiske. De ropte sikkert "kamp mot hedningene" mens de plyndret og voldtok kristne på veien nedover. Jeg tror ikke det. Knights Templar var opplagt ikke kristne. Jeg tror heller ikke disse sionistene var europeere. Og siden de myrdet jøder for fote er det rart om de også skulle være jødiske... Muslimene visste nok mer enn oss her. De skilte ut Knights Templar fra korsfarerne og slaktet dem. Da ble det fred. De andre korsfarerne (de kristne) kunne reise hjem (etter det jeg fikk med meg) Halshugging Endret 22. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Knights Templar kom tidlig i konflikt med katolikkerne. Her beskrives KKK som både anti-katolsk og anti-jødisk. Knights Templar konflikten dreide seg vel om at de ble for mektige for enkelte, bl,a så vel paven på dem som en trussel etterhvert. Her var det jo også mange sier, bl.a det at de lånte konger penger for å utkjempe kriger, og dermed stod mange konger i gjeld til dem. Mange ønsket å få dem dømt for å slippe unna de de skyldte, og mange løgner ble fremsatt mot dem. KKK er først og fremst konservative kristne, og alle andre religioner (inkludert katolisismen) er en trussel for dem. Jødehatet stammer vel bl.a fra at jødene fikk skylden for korsfestelsen, og diverse runder med zion vises protokoller osv. Man har også hatt endel ledere som har vært nazister isteden for konservative sørstatshvite. Jeg er skeptisk til om KKK og David Duke er på bølgelengde idag. Enig. Mye derfor jeg daterte tilbake i tid. Idag er det bl.a Thomas Robb og Rachel Pendergraft som har tatt over PR-fanen, med sine blogger, radioshow osv. Ingenting som et realt far/datter teamwork :-/ Korsfarere var frivillige og kristne soldater som «tok opp korset», det vil si at de tok hellig ed på å kjempe i korstogene i Jerusalem. Målet var å beskytte kristne pilgrimer og slott mot muslimenes forsøk på å okkupere Jerusalem. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Knights Templar konflikten dreide seg vel om at de ble for mektige for enkelte, bl,a så vel paven på dem som en trussel etterhvert. Her var det jo også mange sier, bl.a det at de lånte konger penger for å utkjempe kriger, og dermed stod mange konger i gjeld til dem. Mange ønsket å få dem dømt for å slippe unna de de skyldte, og mange løgner ble fremsatt mot dem.... Korsfarere var frivillige og kristne soldater som «tok opp korset», det vil si at de tok hellig ed på å kjempe i korstogene i Jerusalem. Målet var å beskytte kristne pilgrimer og slott mot muslimenes forsøk på å okkupere Jerusalem. Det er det man finner i historiebøkene. I den historien blir franskekongen skurken som torturerte Knights Templar for å få noe å beskylde dem for. Under tortur sprakk de en etter en, og hva som framkom kunne neppe kongen ha forestilt seg, Knights Templar var en kristendomsfiendtlig, paganistisk orden. (Krigene i Judea .. var noe annet, et prosjekt for å legge verden under seg med "hemmelig kunnskap", den verden som skulle underlegges var ikke den muslimske verden, men den kristne verden) (kristendomsbespottende rituale) Many Masonic orders refer to themselves as knights and carry swords ... http://secretsun.blo...mplar-part.html Knights Templar (nyere tid) Knights Templar var islamhatere, utmerkede krigere, og vel innforstått med jødedom og jødedommens hemmeligheter. Man gjenkjenner dem med deres grusomheter. Paganister har ikke det som tilsvarer "du skal ikke drepe" og "du skal ikke lyve" Endret 22. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Hvis Knights Templar er Freemasonry, da blir tema også: Frimurerne - Er de kristne? Nå begynner jeg å forvirre meg selv: frimurerne setter som krav at man er av kristenblod... mer eller mindre. Skal vi begynne å mistenke kristne for å være gnostikere ...? Det stemmer ikke, det eneste kravet er at du tror på en arkitekt av universet. Det er selvfølgelig forskjellig fra land til land, men i f.eks USA har frimurerne både Kristne, Muslimer osv som er frimurere. Frimurerne har sin egen "how-to" webside på hvordan du kan bli medlem, dette gjelder hele verden: http://freemasonspag...in-freemasonry/ To join you must be male, age 18 or older (21-25 or older in certain jurisdictions) and you must believe in a Supreme Being (God, Allah, etc. – Freemasonry is open to men of Christian, Muslim, Jewish, Buddhist and other faiths) Endret 23. november 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Frimurerne har sin egen "how-to" webside på hvordan du kan bli medlem, dette gjelder hele verden: http://freemasonspag...in-freemasonry/ Veldig bra med faktakilder. Veldig greitt at reglene er de samme "i hele verden" Her fant jeg FAQ'en for nettstedet http://freemasonspage.org/faq/ FAQ This section will include a list of Frequently Asked Questions Example: How do I join? See the “how do I join section” Are Freemasons bad guys who are against a certain religion and want to take over the world? Nope! Freemasons members of a fraternal organization which gives over a million dollars a day to charity. Brethren, please help complete this section. RWS om "brorskap" http://www.diskusjon...c=1469337&st=60 der alle slags rare "dyder" blir holdt frem som noe positivt for at man skal passe i gruppen til grupperinger som frimurer losjen og Hells Angels. I begge av de sist nevnte er det levels man må opp i for å komme videre. I hells angels så må man, som regel, gå et helt år som hang around, det vil si at du enda ikke har noen merker eller tilhørighet til klubben, men på en måte "måles" opp hvor lojal du er og om du er til å stoles på. Deretter følger et år som prospect, der du er "innenfor" ved at du har et lite merke på vesten som signaliserer tilhørighet og du får mer og mer plikter og gjøremål innad i klubben til det en dag, etter ca et år, blir tatt opp i klubben som fullverdig medlem etter et system som sier at ALLE medlemene må være enige om å ta inn det nye medlemmet. Hvis et medlem i klubben nekter, og han trenger ikke å oppgi noen grunn, så er prøve medlemmet prospect et helt år til mens han legger seg enda mer i sælen for å bli medlem i klubben. Så fort han er medlem så er ALLE menn likeverdige, uten unntak. Det finnes ingen ledere i hells angels i så måte, som politiet innbiller oss til å tro, men noen tar naturlig mer ansvar enn andre og leder derfor an men de er ingen "gjengleder" av den grunn, nettopp fordi ALLE medlemmene er likeverdige. Dette er et brødre system som er mega rigid og steinhardt i utdøvelsen, men du verden hvor godt samholdet er!!! Har selv opplevd dette på nært hold og har bare gode ting å si om hells angels i så måte. Så når politiet påstår at det finnes organisert kriminalitet er de så langt unna sannheten det går an å være... For de blir nemlig kastet loddrett ut av klubben hvis de brukte klubben til noe slikt, nettopp fordi de vet at en kriminel gjør ALLE til kriminelle (Spør deg dette spørsmålet neste gang du hører om en advokat i advokat foreningen har kjørt i fylla: Kjører ALLE advokater i fylla? Er det slik i advokat foreningen at hvis en advokat gjør noe dumt så gjør ALLE det?)Grunnen til at hells angels er så ettertraktet å være medlem av er jo nettopp at det er så utrolig vanskelig å bli medlem der! Som i alle slike lukkede grupper eller miljøer. Endret 23. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) "How dare you say that freemasons are not Christians?" (Her oppdager noen aktive frimurere sannheten om seg selv) EXPOSED: MASONIC ORDER http://www.youtube.com/watch?v=nFb7tC38wh0 ".. they will discover that they are in a non-Christian paganal, adoulterous cult, and no Christian has any part of it" Endret 23. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 ".. they will discover that they are in a non-Christian paganal, adoulterous cult, and no Christian has any part of it" Her responderer du på den samme ignorante måten som man bare MÅ være kristen eller religiøs for å gjøre... For hva sier kristne dogmer og doktriner om folk som ikke tror på påstandene om jesus? Jo, nettopp at de , selvfølgelig uten unntak, er løgnaktige, driver med hor, stjeler, plyndrer og er utelukkende onde.... Og de mest ignorante av kristne tror faktisk at det er slik... fordi folk ikke tror på de samme mytene som dem selv... Et godt råd: Slutt å tro at du er så skinnhellig og det vil gå deg godt i landet!!! Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Hva driver frimurerne med? Veldedighet skal vi tro Kilden her sier 8% går til vededighet Freemasonry Exposed: What Every Christian Should Know (6:50 ut i video - rediger bort XXX) http://www.youXXXtub...feature=related Den engelske kongefamilie er 33. grads frimurere (12.10 ut i samme video) Om opptakssermoni 1. grad (15:30 minutter) "This is demonic based" (17:50 minutter) Endret 24. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Herregud, la dem holde på sier jeg... Har selv vært medlem av round table for en evighet siden og vi ga ikke en dritt til vedleidighet uten at det gjorde medlemmene til demon dyrkere av den grunn... Hva pokker gjør det da om noen er medlemmer av en sånn klubb? Skader det deg? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Vi tror freemasonry er "kristne", men det er ikke en kristen organisasjon Målet er "New World Order"? Rett? (5:35 og 10:15 i video) http://www.youtube.com/ Answer To The Lost Riddle, Part 1 Freemason Symbols Revealed Endret 23. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg bryr meg egentlig ikke om hvade er jeg, men demoner eller demon drevet er de garantert ikke. Tror du det så er det deg og ikke de det er noe galt med, til opplysning.... Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Jeg bryr meg egentlig ikke om hva de er jeg, ... Du vet ikke hva målet er da? Det er fort gjort å få det problemet at hva som er rett foran øynene på oss - det ser vi ikke (hvis noen kjenner til forskning på det område - hvordan få folk til å bli blind overfor det opplagte - "Det vet alle, si heller noe vi ikke vet" .... hjelp ønskes) Endret 23. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Den kilden sier egentlig det samme http://www.bibliotec...estsecret08.htm The Freemasons are the Knights Templar and the Priory of Sion under another name and the Company of Jesus or Jesuits are based on the same structure as the Templars with the same goal. The Jesuits and the Knights of Malta are esoteric secret societies which hoard and use the secret knowledge while outwardly claiming to be Roman Catholic and ‘Christian’. Endret 2. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Er mektig lei av konspirasjonsteorier om frimurere, jøder, og tempelriddere. Gikk nylig gjennom dette for n`te gang med en muslim som hadde lest seg opp på zion vises protokoller og var hellig (!) overbevist om at frimurerne importerte vogner fullastet med barn som skulle ofres til satan. Sjekk fakta, og la vær å dra frem konspirasjonsteorier.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå