TheKims Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Hei. Ved en feil bestillte jeg feil kabinett å nådde desverre ikke å sende tilbake innen angrefristen var gått ut. Er det noe håp for å bygge en liten gaming PC ut av denne? Er det noe grafikk kort med "litt" krutt i som ikke er mere enn 9 tommer langt og som klarer seg med 300 watts strømforsyning eller må jeg kjøpe 450 watts strømforsyning? Tar gjerne i mot tips til Hovedkort. Tenkte å ha Core I5 3570 i den som jeg allerede har liggende. Endret 15. november 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 jeg er 90% sikker på at du vil få et problem med størrelse og garantert med strømforsyning. 300w er ingenting i dag for en gaming pc. Helst det dobbelte er minimumskravet for et bra skjermkort nå. Jeg ville kjøpt minimum et midi kabinett og minimum 600 watt strømforsyning. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Den støtter opptill 9" (22.9 cm) lange skjermkort. Man får kjøpt 450 watts strømforsyning om det skulle trenges. Leste litt om GTX 660ti å der står det anbefalt 450w strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå