OnetroM Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har en PII266 med et voodoo2 kort i. Dette er ikke støttet av noen skikkelige drivere i XP og funker så godt som ikke i det hele tatt. Trodde jeg skulle få det bra da jeg bestillte et Radeon9200 kort, men det måtte ha minst AGP2 og funka således ikke. I påvente av penger til ny pc trenger jeg noe som kan dra CS. Noen små gleder må man ha. Noen som har forslag til et kort som funker på en gammel rusten AGP1 port som også støttes av XP? Lenke til kommentar
enl Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kan du ikke bare se om du finner et brukt SLOT1-kort basert på I440BX eller noe. Disse kortene har AGP2x, og fungerer med alle slot1 CPU'er opp til PIII 1000MHz(100MHz buss) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil så burde Voodoo 3 fungere. Koster nok ikke mange kronene brukt for et V3 3000 kort el.l. Mye mulig det finnes kraftigere kort du kan bruke også, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Hva med et 32mb Creative Riva TNT2 Ultra? Dette er vel et forholdsvis gammelt kort, men betraktelig bedre enn mitt gamle PCI tilleggskort med 8MB. Ikke spesielt mange nettbutikker som sitter på kortene jeg er ute etter så jeg kan vel ikke være så altfor kresen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå