Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

er redd for helsa mi

ThePredator9

Anbefalte innlegg

hei.. er redd for helsa mi jeg ødelegger den helt... tror jeg.. jeg er en gutt på 17 år og som runker hele tiden.. som regel har jeg utløsning 4 til 5 ganger om dagen og jeg er redd dette ødelegger meg helt.. klarer ikke konsentrere meg og jeg er helt ødelagt. det eneste jeg tenker på er to ting: runke og rumpene til jentene... hvordan får man stoppet dette vil man noensinne gå tom for sæd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kroppen taper mineraler? Idag har vi alle sammen underskudd på mineraler, og svetting er i alle fall en minerallekkasje. Mineralmangel kan gi så mange type sykdommer at det blir 12 sider bare for indeksen, veldig skummelt. Men jeg vil tro at mineralmangel ikke vil gi sykdommer før med årene.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kvinner får verdifulle supplementer fra sæd. Medisinsk klarer nok kvinner med 2-3 ektemenn/elskere seg best ;)

http://en.wikipedia...._of_human_semen

In addition to its central role in reproduction, some studies have made claims that semen may have certain beneficial effects on human health:

Antidepressant: One study suggested that vaginal absorption of semen could act as an antidepressant; the study compared two groups of women, one of which used condoms and the other did not.[15][16]

...

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kvinner får verdifulle supplementer fra sæd. Medisinsk klarer nok kvinner med 2-3 ektemenn/elskere seg best ;)

Blir vel en rimelig stor kjernefamilie også av det, eller tas det samme veien som andre kosttilskudd ?

Men det er faktisk elementer i sæden som drar opp humøret, og mannen mister så mye protein og energi som en god kjøttmiddag for hver utløsning.

Lenke til kommentar

Blir vel en rimelig stor kjernefamilie også av det, eller tas det samme veien som andre kosttilskudd ?

Men det er faktisk elementer i sæden som drar opp humøret, og mannen mister så mye protein og energi som en god kjøttmiddag for hver utløsning.

her vet du vel ikke helt hva du snakker om? en god kjøttmidag inneholder 50-60 gram protein,når du får utløsning kommer det virkelig 50-60gram ut?

Lenke til kommentar

her vet du vel ikke helt hva du snakker om? en god kjøttmidag inneholder 50-60 gram protein,når du får utløsning kommer det virkelig 50-60gram ut?

Jeg stusset også når jeg studerte det, men det har med ulike energiformer og gjøre. Den energien som går i en utløsning mener jeg er mer enn bare det som fysisk er bygget. Det ser jeg på alle typer kraftige følelser, men utløsning står i en klasse for seg.

Lenke til kommentar

hei.. er redd for helsa mi jeg ødelegger den helt... tror jeg.. jeg er en gutt på 17 år og som runker hele tiden.. som regel har jeg utløsning 4 til 5 ganger om dagen og jeg er redd dette ødelegger meg helt.. klarer ikke konsentrere meg og jeg er helt ødelagt. det eneste jeg tenker på er to ting: runke og rumpene til jentene... hvordan får man stoppet dette vil man noensinne gå tom for sæd

Du begynner å bli voksen, og det er helt normalt! Seksualitet er ikke noe å skamme seg for! Anonym poster: e53a1f31347468808d34c67531656730

Lenke til kommentar

Jeg stusset også når jeg studerte det, men det har med ulike energiformer og gjøre. Den energien som går i en utløsning mener jeg er mer enn bare det som fysisk er bygget. Det ser jeg på alle typer kraftige følelser, men utløsning står i en klasse for seg.

Kilder, takk.

Lenke til kommentar

For men - actually, the ejaculate does consist of protein among other things (water, citric acid, salt, vitamin C, Zinc, prostaglandines, etc.) but, the total amount of semen ejaculated by a healthy man usually does not exceed 6ml, and most of the volume is made of water and cells (which of course do contain protein, but the shear amount of protein in all the cells together is not large).

So, I'm guessing that in a 6ml ejaculate, there is no more than some 2-3 milligrams of protein at best.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080604133831AAHUXyx

Ikkje at Yahoo er noko god kjelde, men det høyrest meir fornuftig ut enn 40-60g.

Lenke til kommentar

Kilder, takk.

Dette er vel mest hentet fra østlig viten. Ser en del referanser til det i akupunktur, buddisme og taoisme, sikker flere også bare at jeg ikke har rukket å lese det enda. Den konkrete uttalesen stod faktisk i boken Frisk uten piller, skrevet av legen, fysikeren og forskeren Bjørn Johan Øverbye.

Det at sterke følelser har energi som øker i styrke rundt personen som føler dem har jeg så mange bekreftende erfaringer med at det er i alle fall min sannhet, og ofte tror man at det bare er noe man selv opplever inntil man finner resonans i litteraturen eller med andre menneskers erfaring om man tør å ta opp slike ting. Folk har veldig variabel følsomhet for dette, så det er vanskelig å forstå det om man ikke opplever det selv. Hvis du vil ha konkrete eksempler på episoder, så kan du få det.

Lenke til kommentar

Hvis du ellers er frisk er det ikke helsefare forbundet med onani. Du kan bli sliten og få gnasår, men onani i seg selv er sunt og godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...