AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hei! Er en gutt på 18 år, som i helgen var på et seminar der jeg ble kjent med en veldig grei jente. Jenta er 16 men virker som 19 om dere skjønner Det ble litt kos og slikt på kvelden, og det endte der.. På mandag, når alle var hjemme fra seminaret la hun meg til på facebook, men det stoppa der, og ikke noe mer kontakt. Nå har det seg slik at jeg likte denne jenta svært godt, og har lyst til å ta opp kontakten med henne igjen. Noen som har noen tips til hvordan dette bør gjøres uten å virke som en gal stalker? Mvh Frustert gutt på 18 Anonym poster: eb6f90f7e42dd21fc7a95f77a1951fc6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det var hun som la deg til, så du trenger ikke bekymre deg for å fremstå som en gal stalker. Bare ikke vent tre uker før du kontakter henne! Gjør det nå med det samme. Hvis hun ikke bor langt unna kan du jo foreslå at dere gjør noe en dag? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Føler nesten at det har gått for lenge nå alt, liksom.. Hun bor ca. 45 min unna med bil Hva skal man starte samtalen med? Høres helt håpløs ut her, men det kan ha noe med min manglende erfaring med jenter å gjøre :nei2: Anonym poster: eb6f90f7e42dd21fc7a95f77a1951fc6 Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 "Hei, var koselig og treffe deg" "Hva gjør du?" f.eks.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 ^^Der har du openeren din. Ikke overtenk, det gjøre bare ting verre. Tenk på tiden dere var sammen, hva dere gjorde. Dermed får du grunnlaget for å starte en samtale, som å takke for en koslig helg, og spørre om seminaret dere var på, dele meninger og hva dere fikk ut av det. Ord løser ord vettu, når dere først får starta opp, vil nok resten komme naturlig. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 "Hei" er alltid en god åpner Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 ''Hei, jeg synes du var veldig hyggelig og føler et sterkt behov til å fylle din dungeon med mitt hellige lem, får så å fylle det med mine safter'' 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Takk for støtten, det ordnet seg glatt! Anonym poster: eb6f90f7e42dd21fc7a95f77a1951fc6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå