vindis Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hei. 16.10 henta eg ein HTPC som eg hadde bestilt frå multicom.no. Dette er ein ASRock VisionX. Den er tilkobla Samsung LCD-tv via HDMI og lyd er tilkobla med optisk digital utgang til ein Arvani soundbar. Då eg hadde fått lagt inn OS og så smått tatt i bruk maskina oppstod det noko merkelig. Fyrst vart bildet svart, så forsvann lyden. Var ikkje mulig å retta opp feilen uten å bruke "svenskeknappen". Ganske raskt etter oppstart skjedde det igjen. Prøvde å søke litt på nettet, men fann ikkje noko av relevans. Då det skjedde tredje gong sendte eg ein returforespørsel til multicom og fekk senda den inn igjen. Dei køyrte film via hdmi på skjerm, men feilen kom aldri, så den blei sendt tilbake til meg uten inngrep. Litt dårleg service spør du meg, men kanskje kompetansen ikkje er heilt på topp hjå dei. I dag henta eg den og tok den i bruk igjen. Etter ca. 10 min. oppstod feilen igjen. Restarta den og då gjekk den heilt perfekt på nett tv utan stans i mange timar. Så skjer det igjen to gongar. Eg er ikkje heilt grøn på data, men eg kan ikkje sjå noko anna enn at det er noko feil med pc sidan både lyd og bilde forsvinn og det er kobla til separate kilder. Har prøvd ein anna skjerm og andre kablar, til og med VGA, men det utgjer ingen forskjell. Nokon som har ein meining om dette? mvh André Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå