fredde123 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hei Tittelen sier sitt:) er inne på programmer og funksjoner å vil "rense" makinen for drit Men vil jo selvfølgelig ikke slette nødvendige filer.. Er det noen kjennetegn jeg burde se etter før jeg sletter de? Har en asus windows 7:) Takker for svar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Nå vet jeg ikke hva slags dritt som du har lagret på maskina, men generelt så kan en bruker trygt slette "dritt" som ikke er systemfiler eller andre programfiler. Se hva som ligger av bilder, video og medlastede filer. Du har sikkert masse som kan slettes. Lenke til kommentar
fredde123 Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Nå vet jeg ikke hva slags dritt som du har lagret på maskina, men generelt så kan en bruker trygt slette "dritt" som ikke er systemfiler eller andre programfiler. Se hva som ligger av bilder, video og medlastede filer. Du har sikkert masse som kan slettes. hvordan ser du at det er en systemfil eller nødvendige programfiler. Bilder og videoer beholder jeg Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er maskinen ny, eller er det en du har brukt over lang tid? Du vet vel selv hvor du lagrer "dritt" ? Ikke slett noe manuelt fra utforsker om det ligger under c:\windows, eller c:\program files\ (og andre varianter som program files(x86), programfiler, programfiler(x86)) Programmer sletter du fra kontrollpanelet. Da trenger du ikke være redd for å ødelegge noe. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Sleng ut et bilde av listen over installerte programmer. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Ccleaner funker til å fjerne dritt. Derfra kan du avinstallere programmer også. Les testen fra Dinside.no: DInSide.no: Test Endret 20. november 2012 av KingCharming 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå