pstub Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hei alle kloke mennesker der ute! Har støtt på et aldri så lite problem med min HTPC etter at jeg oppgraderte den til Win8 64bit. Dog dukket ikke dette problemet opp før cirka en uke etter! I og med at det er en HTPC så er den naturlig nok koblet til TV'en. PC'en står på døgnet runt, men det gjør ikke TV'en. Problemet nå er at så fort jeg skrur av TV'n, så er det kjørt. Når jeg skrur den på igjen blir jeg bare møtt med en svart skjerm og "no signal". Maskinen er oppe og går for jeg får ut lyder, og alt er som det skal om jeg fjernstyrer via LogMeIn. Men skjerm-signalet til TV'n er BORTE! Har et eldre ASUS Radeon HD3650 med AMD's godt gjemte Legacy-drivere for Win8 64bit. What happened? What am I doing wrong??? Mange takk for hjelp! Edit: Dette har aldri vært noe problem i Win7 64bit, og det tok som sagt ca en uke før det dukket opp her. Endret 14. november 2012 av pstub Lenke til kommentar
rillto Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Kontrollpanel-strøminnstillinger-skru av skjerm= aldri Lenke til kommentar
pstub Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Dette hjelper dessverre ikke.... Jeg kan skru av TV'en i 2 sekunder og ikke ha noe signal fra PC'en når jeg starter den igjen. Det morsomme (eller faktisk MINDRE morsomme) er at jeg installerte om Win7 i helgen får å slippe problemet, men da fikk jeg jaggu samme problem der også!!!! Jeg har funnet en work-around, men ikke noen løsning på problemet. http://danbeahm.blogspot.dk/2012/03/no-signal-after-turning-tv-off-and-back.html Nye tips mottas med stor takk!!! Lenke til kommentar
pstub Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Nytt skjermkort (ASUS HD6450 til 350kr SEK ink frakt) løste biffen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå