Eulogy Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har lest mye om at Nokia sine mobil telefoner ikke har full støtte for MMS. Har denne det? Hvis 6600 har det så kommer jeg til å gå for denne istedenfor å vente på at SX1 skal komme. Og er det mulig å høre på mp3 med denne, og i stereo? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Den har full MMS. Alle mobiler fra Nokia med Series60 har full støtte for MMS. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Full og full, jeg vet egentlig ikke hva full støtte for MMS er, men så vidt jeg vet har de ikke det? Men du kan sette inn flere bilder, videoklipp, lydfiler (kun "opptak"). Men ingen andre filer... Sannsynligvis så finnes det programmer som forbedrer støtten, eller eventuelt kommer de. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Dagens Series 60 versjon kan motta meldinger med flere elementer (flere bilder, flere lyder, etc), men har såvidt jeg vet ingen støtte for å sende slike meldinger selv, ihvertfall slik jeg kjenner til fra 3650. Det kommer derimot til å komme på plass skikkelig MMS-støtte i neste versjon av Series 60, som er laget for telefoner med SymbianOS 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå