Misshaped Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Dette er egentlig ikke en erfaring, men egentlig en forespørsel. Hvordan avbestiller/fjerner man ordrer hos Telebutikken.no? Trenger svar snarest! Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Prøvd å ringe dem? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 På hvilket nummer? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvor lat er du? www.telefonkatalogen.no www.gulesider.no Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Eller en kan gå på bunnen av siden deres og lese dette: Ordretelefon 815 22 518 Ordrefax: 33 11 33 22 E-post: [email protected] Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Eller en kan gå på bunnen av siden deres og lese dette: Ordretelefon 815 22 518 Ordrefax: 33 11 33 22 E-post: [email protected] Enkelt og greit. Var litt rask på det forrige innlegget mitt. Har prøvd det nummeret og det er ingen som svarer. Synest forøvrig det er litt dårlig av de å ikke ha mulighet for avbestilling på sidene deres. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Eller en kan gå på bunnen av siden deres og lese dette: Ordretelefon 815 22 518 Ordrefax: 33 11 33 22 E-post: [email protected] Enkelt og greit. Var litt rask på det forrige innlegget mitt. Har prøvd det nummeret og det er ingen som svarer. Synest forøvrig det er litt dårlig av de å ikke ha mulighet for avbestilling på sidene deres. De har vel stengt nå. Prøv i kontor tiden, eller send de en epost. Bruker du Outlook så setter du på leverings og lese bekreftelsen, for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Har nå sendt de mailer på de adressene jeg fant Er litt stresset siden de sannsynligvis kommer til å sende pakken ganske tidlig i morgen og jeg ikke trenger det jeg har bestilt lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå