teigas123 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hei Har aldri vert på telenor arena før og lurer på og se Roger Waters der i august. De starter snart bilett salget og jeg lurer på hvor er det bra og sitte der? Ser det egentlig er en fotball bane, så regner med at litt oppi baki tribunene er bedre en helt fremme. Men er det for langt borte om man sitter helt bak ? Er det kanskje bedre på siden sånn ca 3/4 bak ? Noen formeninger? Fant et bilde av en konsert så kanskje en kan regne med at det ser noe lunde slik ut? http://www.ljosland.net/Media/Default/BlogPost/music/265020_10150654428825545_25098475544_18959516_4334922_n.jpg Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Reknar med at tribunene blir brukt som sitteplassar, men det blir ståplassar på sjølve bana. Isåfall er det, med mindre du er pensjonist og dårleg til beins, best å stå framfor scena. Avstand kjem litt an på kva du likar. Kanskje ser eg deg der:)? Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Jeg har kreft og stod under hele Bruce Springsteen konserten i Bergen, og fant ut at denne gangen vil jeg ha sitteplass. SÅ jeg lurer på hvor det evnt er best å sitte? Helt på tvers av scenen (paralelt) vil vel kanskje ikke være så bra? Helt bak blir vel for langt borte? Ønsker litt formeninger? Selvsagt bør en vel sitte litt oppe på tribunen, ellers ser en vel rett i de som har stå plasser Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Aha, då er det litt anerledes. Isåfall er det i mi meining mindre viktig, Ville kanskje sikta meg inn på å sitte på ei av sidene med passe avstand til scena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå